fiskfisk Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Magiske støvler mens vi teller ned til slipp. Se filmen nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ikke like morsom som de andre, men informasjonen som står skrevet om portal-kanonen er jo litt vittig. Og ganske kult at vi får ta en god titt på Chell! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 REKLAME. ARG, ikke dere også! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 REKLAME. ARG, ikke dere også! Blir å se trailere andre steder da, vil såklart at gamer.no skal tjene penger, men akkurat det der finner jeg meg ikke i Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 good work boots reklame systemet med å gjøre avspilleren om til en telefon og påtrykke oss en video før hver film er LOW! Er en grunn till att jeg etterhvert ga opp failblog sin hjemmeside da jeg ble torturert med den samme reklamen hver bidige gang. Kjør på med bannere og jeg kan tåle pop-up reklamer men spar oss for dette her! Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 reklame systemet med å gjøre avspilleren om til en telefon og påtrykke oss en video før hver film er LOW! Er en grunn till att jeg etterhvert ga opp failblog sin hjemmeside da jeg ble torturert med den samme reklamen hver bidige gang. Kjør på med bannere og jeg kan tåle pop-up reklamer men spar oss for dette her! Dette er noe vi ønsket å teste nå. Reklamen vises kun én gang per dag per bruker. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er det lenge til dere kutter ut den telefonen rundt videoavspilleren ? Sier meg rimelig lei av å se Sony Ericsson reklame hver gang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Du skal ikke se på det som er utenfor videoavspilleren, så jeg skjønner ikke helt hva det store problemet deres er. Og reklame én gang om dagen per bruker er ingenting. For hvor ofte ser dere egentlig på en video her på Gamer.no? Dette gjøres for å holde Gamer.no flytende, så slutt med klagingen og start med å sette pris på innsatsen disse folkene legger inn dag ut og dag inn. edit: Glemte helt å kommentere videoen. Ikke like morsom som de forrige, men fortsatt et sterkt bidrag til Portal 2-samlingen. Endret 13. april 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Faktisk mer irritert over at det ser ut til at webm/html5-video forsvant pga reklamene? Reklame generelt har jeg forståelse for, så det er ikke akkurat noe problem. Endret 13. april 2011 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 We're done here! Haha, like kult å høre på som alltid ^_^ Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Faktisk mer irritert over at det ser ut til at webm/html5-video forsvant pga reklamene? Reklame generelt har jeg forståelse for, så det er ikke akkurat noe problem. Vi måtte deaktivere dette midlertidig i Firefox på grunn av problemer med avspilling av filmene. Det skal fungere i alle andre browsere som støtter webm/html5-video, og vil også fungere i Firefox igjen etter at denne kampanjen er ferdig. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Denne reklamen plager meg ikke særlig, den er ganske så sømløst integrert. Foretrekker slike reklamer langt over pop-ups, banner som ramler ned over hele sida og "klikk for å gå videre til artikkelen om 39 sekunder. We're done here Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Vi måtte deaktivere dette midlertidig i Firefox på grunn av problemer med avspilling av filmene. Det skal fungere i alle andre browsere som støtter webm/html5-video, og vil også fungere i Firefox igjen etter at denne kampanjen er ferdig. <3 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du skal ikke se på det som er utenfor videoavspilleren, så jeg skjønner ikke helt hva det store problemet deres er. Og reklame én gang om dagen per bruker er ingenting. For hvor ofte ser dere egentlig på en video her på Gamer.no? Dette gjøres for å holde Gamer.no flytende, så slutt med klagingen og start med å sette pris på innsatsen disse folkene legger inn dag ut og dag inn. edit: Glemte helt å kommentere videoen. Ikke like morsom som de forrige, men fortsatt et sterkt bidrag til Portal 2-samlingen. Blir som å si att utseende på en side har ikke noen betydning.. teksten er jo der. Reklame generelt gjør meg ingenting siden jeg kan velge å ignorere det, og pop up reklame lignende det spill.no har er helt ok da jeg kan krysse det vekk. Jeg er inne på gamer.no hver dag og ser veldig mange av de videoene de legger ut så hvis det kommer på hver eneste film kommer det til å være ett irritasjons moment, men kommer ikke akkurat til å boikotte siden i protest. Ja, folkene bak gamer.no gjør en veldig flott jobb, det er derfor jeg sjekker siden hver dag. Men det er hva jeg sier synes om det.. hvis du ikke bryr deg om reklame plager ikke det meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Så lenge det ikke er en knallgul farge som skjærer i øynene, så har det ikke så veldig stor betydning nei. Men det er ikke relevant, da man faktisk har en fullskjermknapp på videoene slik at man slipper å se den [sarkasme] horrible telefonen i bakgrunnen. [/sarkasme] Men nok om det. Jeg synes reklame er greit, andre syns det er teit. /rhymes Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 We're done here! Haha, like kult å høre på som alltid ^_^ Haha ja. Cave Johnson er elskverdig! Angående reklamen: Jeg syns den er helt grei. Langt bedre enn Komplett sin, som la seg omtrent midt i skjermen når jeg kjørte fullskjerm. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Faktisk mer irritert over at det ser ut til at webm/html5-video forsvant pga reklamene? Reklame generelt har jeg forståelse for, så det er ikke akkurat noe problem. Bare for å utdype; forutsetningen for å i det hele tatt kjøre kampanjen var at vi fikk ting til å fungere med native webm/html5-video også. Det gjorde vi, men samme dag som vi slapp viste det seg at Firefox fikk problemer med avspillingen. Da var dessverre kampanjen allerede i gang, så da ble det slik at vi midlertidig bruker flash-fallbacken på grunn av dette. Så fort kampanjen er over (eller vi har tid til å gå dypere i problemet, noe som det ikke ser ut som at vi rekker før kampanjen er ferdig), er vi tilbake til vanlig kjøring med webm og mp4 i den vanlige HTML5-avspilleren. Det skal ikke skje igjen. Du kan glede deg over at MP4-spolinga fungerer til hvor som helst i filmer nå, uavhengig av om filmen er lastet eller ikke, om ikke annet! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå