LarZen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Father Frost er et nytt eventyrspill for alle aldere som er på vei til iPad. EDIT: Spillet er vist allerede ute! Endret 12. april 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det ser jo koselig ut. Skal kjøpes. Nesten litt utrolig at spillene er så billig på iPad. 29kr og 55kr, kontra 399kr for DS og PSP-spill, som gjerne ikke er like interessante engang. Jeg har vel hatt min iPad i rundt to uker kanskje, men jeg har allerede sett flere spill jeg vil ha til den enn jeg har gjort til PSP på hele dens levetid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Ja det er veldig fint med slike priser, det er også litt "tryggere" å ta en sjangs å kjøpe et spill som du kanskje ikke er helt sikker på er bra...en taper ikke flere hundre kroner kontra til DS eller PSP liksom... Det er så mye spill ute at jeg har bare satt en stopp nå slik at jeg får spilt ferdig det jeg har....hehe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Har spilt gjennom dette nå. Kan ikke si det var så veldig imponerende Elendig voice acting, pinlig dialog, kjempelett og veldig kort. Pen grafikk og enkelt og greit gameplay trekker litt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå