mcgroven Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det ferskeste Call of Duty får snart mer innhold. Les hele saken Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 AHahahaha, og folka hopper på og gladelig betaler latterlige summer for et par kart. En skam, rett og slett. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har spilt meg lei for lenge siden. Orker ikke mer. Dessuten er det blodpris.... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Trur jeg faktisk dropper denne, selv om det kommer ett zombie-map. Som er det eneste som er noe å spille. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tipper det eneste som blir "storslagent" med dette blir prislappen. AtW Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 skjønner ikke dette her, kunne de ikke bare vente og lagt alt sammen inn i spillet? de kunne jo følge Mount&Blade-eksempelet Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Yey! Ikke bare koster det spenn for 4 nye kart [!!!], men kommer eksklusivt til xbox.... COD er jeg ferdig med for min del. Fra nå av er det gode gamle battlefield som gjelder. Se på BC2 fks....fikk nye maps der og, men GRATIS til pc Ellers sier jeg bare : What if Valve made MW2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå