tarantell Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei. jeg skulle gjerne ha hjelp til instalere et nettverkskort..... jeg tror den heter PPPOE Enthernet card.. altså en kort jeg skal ruke til internetten...... Kan noen hjelpe meg med å instalere det? jeg har setti kortet riktig i for det virka for noen dager siden, før ...-kortet ikke virket igjen.... den skal lyse oansje ikke sant? det gjør ikke min.........! trenger hjelp til å instalere den ettersom windows ikke finner den......... kan noen hjelpe meg, før jg herper hele .....!!?!!?????!!!!! Jeg er så dritt lei den, føst det problemet, så det andre tur etter tur!!!!! Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er du sikker på at det er driveren? Har du sjekket din device manager? Hvis du er sikker så fulgte det med drivere når du kjøpte kortet så hvis du har dem så bruk det. Hvis ikke så kjør oppdater driver på kortet ditt i device manager. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei. jeg skulle gjerne ha hjelp til instalere et nettverkskort..... jeg tror den heter PPPOE Enthernet card.. altså en kort jeg skal ruke til internetten...... Kan noen hjelpe meg med å instalere det?jeg har setti kortet riktig i for det virka for noen dager siden, før ...-kortet ikke virket igjen.... den skal lyse oansje ikke sant? det gjør ikke min.........! trenger hjelp til å instalere den ettersom windows ikke finner den......... kan noen hjelpe meg, før jg herper hele .....!!?!!?????!!!!! Jeg er så dritt lei den, føst det problemet, så det andre tur etter tur!!!!! ja, ikke sant!!!!! At det går ann å forstå så lite, JEG HAR IKKE VANLIG isdnplugg, men bare en merket med serial, og jeg spurte om det fantes en kabel med den ene tuppen som serial, og den andre med vanlig isdnplugg!!!!! IQ er noe dritt!!!! :o Jeg har en skriverplugg og to andre koblinger. Vet noen andre måter å koble seg inn på internett utenom trådløs kobling eller "vanlig ISDN-plugg!?? Jeg har en merket med |(firkant)| , og en annen merket med "serial". Går det ann å koble seg inn på internett med noen av disse? (da tenker jeg på at den ene pluggen er vanlig isdn-plugg og den andre en slags "serial" eller |(firkant)|) kan noen si meg om det finnes slik kabel i (internett)butikker eller andre steder? Er dette seriøst ment ? - Eller er det noen som sitter på gutterommet sitt og hånflirer av de som gidder å svare på slikt som dette ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 sjekk om kabelen sitter skikkelig i og at nettverkskortet sitter skikkelig nedi pci porten (oftest hvit) hvis ikke lyset bakpå kortet blir tent sjekk i enhetsbehandling om det er et kryss foran nettverkskortet eller om det er nevnt i det hele tatt, kom med en tilbakemeldingså hjelper vi mer Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 ja, men du, dummen, også går det ann å ha to data'er vettu!!!! om uannsett om jeg tuller, eller du synes det, så ikke bry deg...... prøv å se de andre innlegga mine, og skjekk om jeg tuller!!!! Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 jeg gjorde som du sa, jeg, men ikke står den i enhetbehandling, også åpnet jeg dataen og skjekket det, men nei.... Jeg kjørte også det programmet til som heter legg til ny maskinvare, men nei........ håper noen kan hjelpe og takker for hjelpen jeg har fått ....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå