Winchester Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IJmggSHS1w4&feature=related Heroes 2 var på alle måter like bra som 3 etter min mening., linket main themen, som vekker gode minner for min del Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 For en artikkel Lasse. Sitter her med gåsehud og minnes dagene da jeg og kompiser kjappet oss hjem etter skolen for å spille MP i Heroes 3. Og så spennende det var å lete etter Grailen. Den var viktig å finne. Husker at favorittbanen var "Caves" (tror den het det?) og favorittborgen var Rampart. Må ha brukt flere hundre timer på denne godsaken av et spill. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Tusen takk for det. Jeg er også en Rampart-mann. Mye på grunn av bueskytterne, selvsagt Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fantastisk spill, og kjekk artikkel! Necropolis og Conflux blir faktisk regnet som de sterkeste borgene, og blir bannet i "offisielle" Heroes turneringer. Ganske sykt hvor mye ubalanse det er i spillet egentlig, men det gjør ikke meg så mye da jeg som regel bare spiller mot dataen uansett. Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Flott artikkel, mange minner som strømmer tilbake! Husker jeg lagde en svær campaign med omfattende historie og greier, tror den er borte nå. Necropolis og Conflux blir faktisk regnet som de sterkeste borgene, og blir bannet i "offisielle" Heroes turneringer. Kan du (eller noen andre) utdype om hvorfor Necropolis blir regnet som overpowered? Syns det alltid har vært blant de svakeste, mulig jeg ikke har de rette taktikkene. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Herregud så mange timer jeg og bestekompisen min har brukt på dette spillet i hot-seat. Dette spillet er fenomenalt! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det var faktisk dama som introduserte meg til dette spillet. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Heroes-serien er ganske unik ved at den tiltrekker også mange kvinnelige spillere, noe strategispill sjeldent gjør. Har tilbrakt mange timer med dette spillet. Det må også nevnes at Stronghold var en av de svakeste fraksjonene. I tillegg var might-heroer langt svakere enn magi-heroer. Gleder meg til 6-en! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Genialt spill, har brukt sykt mange timer med spillet. Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Leste artikkelen, og intet mindre enn noen sekunder etter så kastet jeg meg over over spillet igjen. Good times Lenke til kommentar
Mozahn Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 liker hvordan alle synser forskjellige borger som svakeste og sterkeste, litt mer nå så har vi hele runden hvor alle fraksjonene suger og er OP samtidig. Uten å være spydig men i mangel på pynt til ordene tenker jeg det en fordel at folk setter seg litt inn i hvordan borgene spilles før de snakker for høylytt om hvilken elementer ved spillet som var ubalansert Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det var ett av HoMM spillene jeg spilte vanvittig mye, 2ern eller 3ern, men husker ikke hvilket Fantastiske spill for sin tid. Tror jeg skal la nostalgien få fred og ikke plukke opp disse spillene igjen, men bevare minnene [/sentimental] Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg er så ung at jeg var et barn når jeg spilte heroes 3, men kan ikke huske at Conflux i det hele tatt var med i spillet. Kom de med i en exp pack? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Som nevnt i artikkelen kom Conflux-fraksjonen med Armageddon's Blade-utvidelsen. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Som nevnt i artikkelen kom Conflux-fraksjonen med Armageddon's Blade-utvidelsen. Da er jeg blind, bildet av Conflux står riktig nok ved siden av der det står nevnt at AB ga 9 fraksjoner. Men takk for info! Lenke til kommentar
arkael Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 det lages for tiden en remake av h3 kalt vcmi vil også nevne at h3wog har blitt oppdartert til era 1.8 denne siden har de viktigste linkene for h3wog spillere den dag idag =) Lenke til kommentar
Bandreas_InnleggNO Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Best game ever! Eller hvertfall i toppen der et sted. Necropolis med de riktige artefaktene og hero-abilities = uhorvelig pløying Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Skulle likt å vist hvor farlig mange timer meg og et par kompiser har brukt på Heroes III. Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 spillte dette spillet senest i går på TCP/IP med 2 kompiser. beste og eneste strategispillet jeg faktisk spiller og som det har gått maange timer til. eneste jeg ikke leste noe om var grailen? grei å ha i borgen for ekstra income Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Gud, lurer egentlig på hvor mange timer jeg har brukt på dette spillet. Syntes Tower med Solmyr(chain lighitning spsialitet) og full oppgradert air magic er OP. Er kanskje derfor han er en av mine yndlings figurer og spillet... Samt Ivor og Kyrra fra Rampart, Korbac fra Fortress og Veclor fra Necropolis (var ikke det han med vampyr som spesialitet?) <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå