Odesseiron Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vi minnes de turbaserte strategispillenes konge. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ahh, meg og mine kamerater storkoste oss med dette spillet, men vi spilte dog aldri mot hverandre, vi syntes det var kjedelig og for tidskrevende. Men vi drev alltid å sammenlignet hvordan vi utførte diverse kampanjer og etc Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Etter mye masing fra min side, har denne artikkelen endelig kommet ut. og JA! jeg vet det var pga meg!! NÅ skal jeg lese den ;-) Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sweet artikkel. Vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på dette spillet. Gleder meg i bøtter og spann til neste installasjon! Lenke til kommentar
reyh Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bra artikkel, beskriver også hvordan jeg ser på spillet. Spillet er rett og slett genialt, kansje litt utdatert, men det går under som klassiker hos meg som jeg tar fram tid til annen. *frysning* bare elsker necropolis' slott musikk. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dette vekket minner. Men multiplayer hadde det ved seg at det tok litt for lang tid med venting. Så det var nok klart best i singel player ja Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Demonlaget "Inferno" brukte for det meste kvikksølv, i hvert fall til å produsere Devils og Arch Devils, samt Forsaken Palace som produserer dem. Det er "Dungeon" og "Fortress" som krever masse svovel. For å nevne det, Heroes III er et av mine favorittspill gjennom tidene, og kanskje den nest største tidstyven etter CM/FM-serien. Vanvittig bra spill. Ble helt nostalgisk her nå. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Det har du selvsagt rett i. Endret Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det jeg husker best med dette spillet er den dagen jeg oppdaget at "bless" sannsynligvis var den beste spellen i spillet for Conflux. Sånne små finesser var det som gjorde Heroes III veldig bra Lenke til kommentar
powerph Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bra artikkel, jeg spiller selv Heroes 3 mye og ofte med kompiser, men man kan ikke kalle Fortress for dårlig fraksjon, med riktig valg av helten din osv så har de så sinnsykt med defense og dmg reduction at alt preller av og Might Gorgons lager suppe av de fleste tier 7 units Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Ja, Fortress er et ålreit lag og kan være veldig bra om du spiller dem riktig, men det er ingen tvil om at de er langt svakere enn lag som Castle og Tower. Lenke til kommentar
Snusbox88 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Beste er den uoffisielle utvidelsespakken In the wake of gods Endret nesten alt på spillet sånn at du fikk nye ting og skapte mange nye 100 talls timer med spilletid Spiller det fortsatt den dag i dag Alle som liker heroes 3 burde sjekke det ut Trenger Shadow of Death expansion for å spille. Sjekk ut http://www.strategyplanet.com/homm/wog/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Heroes III var perfekt å spille sammen med Might and Magic VII. To helt forskjellige men like avhengighetsdannende spill som var satt til samme verden. Jeg merker at Ubisoft forsøker seg på samme tilnærming, litt som alle de forskjellige Square-Enix-spillene som er satt til Ivalice (Final Fantasy Tactics, Vagrant Story, Final Fantasy XII). Jeg synes det er en god måte å utvikle spill da man både får gitt universet mye dybde og bygger opp en merkevare. Jeg husker en av de store diskusjonene på den tiden var hvilken faction som var best. De fleste var enige om at Dungeon var veldig bra og Fortress ikke fullt så bra, men ellers var de såpass balanserte at det var vanskelig å rangere dem. Selv foretrakk jeg Tower, men den hadde også åpenbare svakheter, som at den krever mye gems og har svake skapninger i begynnelsen. Hvis det er noen i redaksjonen som også brenner for søsterserien Might and Magic hadde det vært gøy med en spesial på en av dem. VI eller VII ville være de mest aktuelle kandidatene. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Beste er den uoffisielle utvidelsespakken In the wake of gods Endret nesten alt på spillet sånn at du fikk nye ting og skapte mange nye 100 talls timer med spilletid Spiller det fortsatt den dag i dag Alle som liker heroes 3 burde sjekke det ut Trenger Shadow of Death expansion for å spille. Sjekk ut http://www.strategyplanet.com/homm/wog/ Denne nevnes i artikkelen. Spartakus: Jeg leker med tanken på å gjøre en lengre serie på M&M-serien, men det er nok en del artikler foran dem i køen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vel, om du bestemmer deg for å gjøre det så har du hvertfall én leser her. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 En venn av meg hadde Heroes 3 "back in the day" når jeg fortsatt bare hadde playstation. Vi spilte ekstremt mye hotseat, men var så unge at det eneste som skjedde var at vi turtla i borgen og lagde monsterhærer Morsomt likevel. Et av mine favorittspill Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Aldri spilt 3eren, men en kompis hadde 4eren når vi gikk på barneskolen og vi brukte en god del timer på det hos han opp igjennom. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Et av tidenes beste spill i min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå