Zedarius Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Kjære forumbrukere: Slutt å ta videospill så seriøst. Nei. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Enig med noen av spillene som er på lista, men Halo Reach syns jeg burde vært på lista isteden for MW2. Min mening seff ;-) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er en fornærmelse ovenfor Battlefield: Bad Company 2 å bli nevnt i samme setning som MW2. Lenke til kommentar
bbbb Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) # Battlefield 1942 # Battlefield: Vietnam # Battlefield 2 # Counter Strike # Call of Duty 2 # Call of Duty 4 # Quake 3 Dette er GODE FPS spill. Endret 10. april 2011 av iaa3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Eneste hjelpen som trengs. http://www.youtube.com/watch?v=Ny2scpc_N5w Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 1. Metroid Prime Trilogy 2. Deus Ex 3. Thief-serien 4. System Shock-serien 5- Half-Life-serien Og det er vel det som trengs tenker jeg. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Med tanke på enkespiller delen, så er min liste slik: Bulletstorm Star Wars: Republic Commando Rainbow Six: Vegas 2 Modern Warfare 2 F.E.A.R. 2 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 @Radiohodet: Takk for den påminnelsen! Fantastisk tidløst spill. Sannsynligvis den mest ufortjent oversette og genialt gøyeste skyteren noensinne. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Mye mainstream avføring i denne listen, gitt. De fleste av disse spillene hadde jeg aldri anbefalt varmt til noen. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 [nolf godsaker] Best chase ever! Lenke til kommentar
Tor-Lein Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 "? Da gjenstår det bare å konstatere at Modern Warfare-koden er knekt. For de som må ha det i klartekst: Hvis du har lite plass på harddisken og kun kan installere enten Modern Warfare 2 eller Bad Company 2, da er sistnevnte det rette valget. Bedre krigsspill skal du pokker meg lete lenge etter!" Could not agree more! BC2 foran CoD any day of the week! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er en fornærmelse ovenfor Battlefield: Bad Company 2 å bli nevnt i samme setning som MW2. Er så enig så enig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg må faktisk innrømme jeg likte MW2 bedre enn BC2, sistnevnte hadde en kjedeligere kampanje, og dårligere våpenfølelse synes jeg. AtW Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg må faktisk innrømme jeg likte MW2 bedre enn BC2, sistnevnte hadde en kjedeligere kampanje, og dårligere våpenfølelse synes jeg. AtW Kampanjen sugde i begge synes nå jeg! Men våpenfølelsen synes jeg er fantastisk i BC2. Lenke til kommentar
hagesaks_InnleggNO Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Vanskelig å lage ei topp 5 liste.. Hadde vært bedre med topp 15:) Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Dere spillfolk: Hvilke av disse spille er best i multiplayer (2 stk, lan)? Tenker spesielt på co-op. Synes selv at taktiske skytespill er spesielt moro, for eksempel Rainbox six-serien og Swat 4. Hvilke av disse spillene kommer nærmest? Gjerne hvor man spiller samarbeidsmodus i kampanje. Og er det noen man slipper å måtte koble opp på en internettserver for å kunne spille lan på? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Prøvd Left 4 Dead 2? Fantastisk co-op moro med litt taktikk, mye action og morsomme øyeblikk. Er best med 4, men det går an med 2 også, på konsoll kan man da spille split-screen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Så lenge Battlefield: Bad Company 2 er høyt opp på lista er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Prøvd Left 4 Dead 2? Fantastisk co-op moro med litt taktikk, mye action og morsomme øyeblikk. Er best med 4, men det går an med 2 også, på konsoll kan man da spille split-screen. Ja har prøvd det litt, og var bra co-op, men jeg synes det ble litt generisk i lengden.. og synes kanskje banene var litt ensformige, litt mye av det samme, dystre. Med swat 4 var det mer historie. Samme med Rainbow six.. Veldig varierte baner, ikke minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå