Joachim_F Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Her er spillene som kjemper om oppmerksomheten din denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 heisann, Homeworld Si heller Heisann X3, for ingen Homeworld likhet her: Shattered Origins: Guardians of Unity Jeg sier ja takk til en Homeworld klone, men den gang ei... Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Korrigering: Det står dungeon hunter i hovedteksten, og dragon hunter under bildet. Takk for oversikten! Ukens nettutgivelser er en fredagsfavoritt. Noen som vet om dungeon/dragon hunter er noe bra i lokal coop? Edit: Skjønner skrivefeilen godt. Navnet er så generisk at jeg glemmer det før jeg rekker å åpne en ny fane for søking etter anmeldelser. Endret 8. april 2011 av whorebeast Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Cliffs of Dover er desverre så bugged i nåværende tilstand at det er uspillbart Battlefield play for free gir ganske grei action i typisk BF2 stil, men med nye våpen. Vel verdt å prøve selv om man ikke bryr seg om å kjøpe unlocks. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mulig jeg tar feil, men er ikke Yuki søsteren til oppvaskeren (Dishwasher)? Mener det var han som var protagonisten i det første, men denne gangen kan man velge mellom Yuki og Dishwasher, Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Cliffs of Dover er da i butikkhyllene? Fikk boxed version via cdon.no den 31.Mar (Release date her i Norge) jeg. Kom ny patch i dag, enda ikke 100% perfekt men det kommer seg, og flere patcher (Som skal inkl HT/MT) er visst under oppseiling innen spillet kommer ut i statene (19.Apr?) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Yuki er (ste-)søsteren til The Dishwasher. Forstår det sånn at Vampire Smile har en kampanje for hver. Og co-op. Var morsomt, men om mulig enda mer psykedelisk enn det første spillet Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vampire Smile har en kampanje for hver figure på samme måte som Resident Evil hadde en kampanje for Jill og Chris. Uansett så blir det feil å si at oppvaskeren Yuki er tilbake, slik som det står i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Har fikset dette med oppvaskeren og Dungeon Hunter. Takk for korrigeringer. Cliffs of Dover lar jeg bare være, virker som det stort sett er utsolgt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå