Gå til innhold

Den lille store World of Tanks tråden

Anbefalte innlegg

Allright, så det er release mandag/tirsdag den 12. april, nærmer seg med stormskritt. Jeg har spilt et par uker nå og har preorder på den minste pakka på 12500 gull og premium light tank. Hadde vært interessant å komme i kontakt med andre som spiller :)

Ellers, om det er noen spørsmål eller tips og triks er det bare å poste i vei. Personlig har jeg grindet litt ymse, akkurat nå veksler jeg mellom en VK 3001 P, Stug III, Hummel, T-28 (har straks KV) og M2 Medium.

Om noen har lyst til å legge meg til ingame må dere gjerne gjøre det, ingame nick er Remmos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt en stund nå, men blir ikke noen preorder ettersom jeg ikke er så fasinert.. :whistle:

Ok da...blakk student, såh har ikke råd til Heavy-pakken, får heller se hva som kommer ned over linja..er spent på engelsk utstyr og annet som kommer senere. Stoppet opp på Tier V med unntak av noen runder i en VK3601, freser for det meste rundt i en Marder II, StugIII eller favoritten min Sherman, var sugen på en "Easy Eight," men det ble med tanken etter noen dager med elendig matchmaking. <_<

Ah, og når jeg ikke freser rundt, så siger jeg rundt i en KV for lulz. :lol:

Whitefall i WoT også, transfo..err..Roll out!

Lenke til kommentar

Har spilt en stund nå, men blir ikke noen preorder ettersom jeg ikke er så fasinert.. :whistle:

Ok da...blakk student, såh har ikke råd til Heavy-pakken, får heller se hva som kommer ned over linja..er spent på engelsk utstyr og annet som kommer senere. Stoppet opp på Tier V med unntak av noen runder i en VK3601, freser for det meste rundt i en Marder II, StugIII eller favoritten min Sherman, var sugen på en "Easy Eight," men det ble med tanken etter noen dager med elendig matchmaking. <_<

Ah, og når jeg ikke freser rundt, så siger jeg rundt i en KV for lulz. :lol:

Whitefall i WoT også, transfo..err..Roll out!

Trenger jo ikke heavypakke, kan jo bare kjøpe minste, som jeg gjør. Man sparer ikke noe ved å kjøpe den største, får bare heavy premium. Tror ikke jeg får så bruk for premiums selv så blåser egentlig i det. Med 12500 har jeg uansett nok til å loke rundt som jeg vil de første ukene/2-3 måneder med ukritisk bruk av gull :)

1500xp igjen til KV. Blir stas med min første heavy. Synes jeg så ofte ser at KV blir bra matcha så har troen på at den blir artig å spille.

Lenke til kommentar

I morgen er dagen folkens :)

Vurdere å kjøpe light tank pakken. Kan tenke meg at folk med heavy pakken må vente en stund for de kan jo ikke sette T1 opp mot T5-6 heavies.

Er så greit me premium tank. Billig i drift og all EXP'en eg får kan gå til å researche :D

Lenke til kommentar

"1500xp igjen til KV. Blir stas med min første heavy. Synes jeg så ofte ser at KV blir bra matcha så har troen på at den blir artig å spille. "

Kv ER dritgøy å spille, spess når du får 107mm gunnern :) Angående matchmaking med Kv, er veldig variabelt. Jeg så mange kv`s queue som topp tank på begge lag da jeg farma for å få den, nå når jeg har den selv blir jeg queuea mot IS-4`s osv.. Litt kjipt, men får nå skada dem med 107mm`rn iallefall :)

Blir garantert å skaffe den igjen ved release ;D

*kan også anbefale VK 3601(h) :)

Endret av Duriel
Lenke til kommentar

Må man enda ha premium account for å spille med venner? Dette er nok en av de 2 negative tingene med dette spillet i tillegg til dårlig matchmaking.

Min stakkars leopard havner 90% av tiden mot Tiger Tankser, IS-2, MAUS og alt annenet tier 7-10.

Jepp, men kun en av dere må ha premium da :-)

Får håpe de fixer matchmakinga etter release :-) Ble konstant queua mot Maus og IS-7 osv med min Tiger 1, mildt sagt kjipt..

Lenke til kommentar

Må man enda ha premium account for å spille med venner? Dette er nok en av de 2 negative tingene med dette spillet i tillegg til dårlig matchmaking.

Min stakkars leopard havner 90% av tiden mot Tiger Tankser, IS-2, MAUS og alt annenet tier 7-10.

Leopard, som er tier 4 light tank, er jo tilogmed i battlegroup 12, så du kan potensielt møte tier 10 heavies med den... når det er sagt er den fin som xp-maskin når den har elite status: spilte nettopp en kamp i den hvor det var typ 7-8 tier 10 heavies på motstanderlaget (var i platoon med en kompis i t-54) og selv om jeg bare levde i typ 1 min fikk jeg 900 xp :) Får jo massic ekstraxp når du spotter så høyt tier samtidig som teammates skader dem.

Ellers i kveld har jeg kost meg med BT-2, den er kongen av tier2 om du ikke teller med premium tyske 38h (som er godmode på tier2). BT-2 er sinnsykt morsomt, jeg og 3 andre kompiser pimpet dem maks, 100% crew, alt av utstyr, premium ammo etc. Rakk å spille 27 kamper i kveld, vant 24 av dem, maks kill på 6 på en kamp,og totalt 42 vehicles destroyed. Helt rå følelse å cruise over mappet med 3 teammates som spiller samme tank som deg og full kommunikasjon på skype :)

Nå er det natta, gleder meg som en unge til jeg kan starte på nytt igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Har spilt det mye men er usikker på om jeg skal gidde å betale for spillet.. kommer sikkert til å spille endel uansett men er litt lei etter ca 2500 kamper.. Kjørte IS7 og T54 for det meste men enig i at T2 er absolutt mest morsomt.. enten en MS-1 pimpa eller en Bt-2.. Leo er genial for xp sanking som nevnt.. bare å kaste seg inn i kamper og dø og vips 500xp.. Ellers er t54 utrolig artig også.. men jeg tror ikke jeg orker en ny grind for å komme dit. KV med 107mm er utvilsomt noe av det mest OP i hele spillet.

Ellers er spillet veldig artig med skikkelig teamwork.. og et godt organisert lag taper aldri

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...