Faxner Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Skal de ha dyp historie håper jeg de lager et spill med voiceacting. Syns det er jævlig å lese masse på en dataskjerm! Hvis du går inn hit: http://www.gametrailers.com/game/the-secret-world/11084 Scroller litt ned og ser Gameplay demoene fra GDC 11 så ser du at det er ''cutscenes'' på questene. Dette kan skippes men hvis du vil fordype deg i storyen og ikke gidder lese så er dette perfekt. Endret 11. april 2011 av Powlair Lenke til kommentar
Gissegiss Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Så ikke helt verst ut inntil den "and you have been chosen"- greia på slutten. Det minner om en slags billig Bruckheimer produksjon, med alle de larger-than-life klisjéene "you're humanity's last hope"; "the fate of the world is in your hands" etc. etc. Endret 11. april 2011 av Gissegiss Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Herlig som faen, mener nå jeg! Jeg fikk MYE mer ut av denne videoen enn de fleste gameplay-trailere eller teasere. Ragnar vil så mye, så mye. Om han leverer 30%, tror jeg FC har noe solid å bygge videre på! Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 i like the part where there is text..... dårlig trailer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Knallbra trailer. Er ikke noe MMO-fan, derfor har jeg ikke brydd meg noe om dette spillet, men denne traileren fikk meg jaggu meg interessert. Dæven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå