Joachim_F Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Og snart får vi flere spennende nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
: D o rly? Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gleder meg till alle updates framover :-) Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så årets to største spillanseringer for mitt vedkommende blir altså på samme dag? Jeg kjenner at jeg gleder meg voldsomt nå. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Med "pistons" kan man lage mye spennende ja! Gleder meg til updaten ^_^ Og lanseringen til Minecraft, og Skyrim Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vil bare nevne at piston IKKE blir implementert i beta 1.5, men på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kult å se en endelig lanseringsdato, selv om det ikke nødvendigvis kommer til å bety så altfor mye. Og den piston modden så veldig interessant ut. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Trono Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Veldig kult! Har savnet muligheten for å lage mekaniske maskiner i Minecraft! Håper de videreutvikler dette. Heis hadde jo f.eks. vært en genial ting å kunne bygge! Størrelsen på maskinene blir jo veldig store. Hadde også vært artig om man kunne bygge ferdig maskiner av ymse slag og komprimere dem ned i en enkel eller 4x4 kube. Ser plutselig for meg muligheten for motoriserte kjøretøy nå Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Minecraft vil aldri bli ferdig. I Minecrafts tilfelle er det en bra ting. Da har du alltid noen som jobber med å oppdatere det. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Ja, jeg veit usaklig melding, men dette er bra nyheter! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Å nei, ikke dette "spillet" igjen, er det ikke dødt snart? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg tror du må vente en stund hvis du vil ha en minecraft-fri framtid. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Å nei, ikke dette "spillet" igjen, er det ikke dødt snart? Ja, æsj. Fatter ikke at folk hyper det opp, det er jo ikke et ekte spill engang. Hvor er skytevåpnene, den ekstreme amerikapatriotismen, konsollifiseringen, de ubalanserte våpnene, de grusomme matchmakingsystemene og utgiverne som driter i spillets vel? Fuck Minecraft, det er så uorginalt og oppbrukt. Endret 8. april 2011 av ArilC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja, æsj. Fatter ikke at folk hyper det opp, det er jo ikke et ekte spill engang. Hvor er skytevåpnene, den ekstreme amerikapatriotismen, konsollifiseringen, de ubalanserte våpnene, de grusomme matchmakingsystemene og utgiverne som driter i spillets vel? Fuck Minecraft, det er så uorginalt og oppbrukt. O hay sarcasm boy :o Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Å nei, ikke dette "spillet" igjen, er det ikke dødt snart? Jeg liker deg ikke. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Gleder meg :) Whoo Seananners 11.11.11 samma som Skyrim release :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå