Odesseiron Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Twisted Metal har endelig fått utgivelsesdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Flotte saker! Er på tide å prøve et Twisted Metal spill igjen, har ikke spilt det siden 2'ern om det var spillet du kunne kjøre på tak å skyte på frihetsgudinnen. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er ikke Uncharted 2 kommet ut? Tror dere tenker på 3'ern! Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det spillet jeg gleder meg mest til i år er The Last Guardian. http://www.computerandvideogames.com/297025/interviews/the-last-guardian-there-are-still-so-many-parts-i-want-to-adjust-or-fix/ og selvfølgelig Uncharted 3, og inFamous 2, og Journey, og Twisted Metal, og Shadow of the Colosuss og ico, hmm.. hører lommeboka rope etter hjelp allerede. Kan bli et fantastisk spille år. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Twisted Metal 2 var helt hysterisk morsomt å flerspiller ihvertfall! Men eg tror dette konseptet kanskje har tapt seg litt for min egen del igjennom de siste årene, men eg skal nok ta en kikk å dette ved en evt. demo Lenke til kommentar
Santar Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ikke noen stor fan av TM: Black, men husker at Twisted Metal 2 var morsomt. Og dette spillet skal visst ta elementer fra både Black og de tidligere spillene i serien så håper på det beste. Også veldig bra å høre at spillet støtter fire player split screen, split screen online play, free for all modes og hele pakka. Synes det kom fram på sist E3 at spillet bare skulle være team vs basert, men heldigvis viste det seg visst at jeg enten hadde hørt feil eller de bare ikke ville snakke om annet da. Håper på demo. Endret 11. april 2011 av Santar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå