Odesseiron Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vi har ventet i seks år, da må en måned til gå bra. Les hele saken Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skulle gjerne sett en release så tidlig som mulig, men om en utsettelse betyr et bedre resultat så kan man vel ikke klage Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 3 uker er helt greit hvis det er sluttpolering av spillet. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 1mnd, 1år, 3år, alt går greit. De slaktet mine forventininger til dette spillet når de forvandlet flotte Dungeon Siege til en God og War klone. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 La inn en pre-order hos gamezone for en stund siden. Er enig med mange som håper at den siste tiden brukes til "polering" Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 1mnd, 1år, 3år, alt går greit. De slaktet mine forventininger til dette spillet når de forvandlet flotte Dungeon Siege til en God og War klone. Enig. Etter å ha sett video fra DS3 kan jeg konkludere med at hele "feelingen" fra DS1 og DS2 er borte. Ser ingen grunn til å kjøpe det nå. Skulle ønske GPG hadde beholdt serien.. Lenke til kommentar
Mulfer Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 er det muligheter for å spille multiplayer på dette spillet? jeg mener 2stk på en skjerm / samme xbox alà som i Baldur Gate? Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er kanskje verdt å vente på. PS. Kvifor i alle dagar er det eit Wheel of Time-bilete på denne artikkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå