Storgen Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 xHvis ingen har gjort det før så sinnsykt bra skrevet Storgen og fint eksempel med Doom du kom med. Kanskje forumets yngre medlemmer ikke helt skjønner utviklingen pc-spill tar men for meg virker det som tvert multiplattform spill begynnte å komme så tok pc-spill en u-turn i utvikling. Takk for det. Jeg synes det var veldig bra at du tar med dette som du nettopp skrev også. Jeg er helt enig i alt du skriver. Særlig fint at du tok med den "photoreal"-videoen, jeg tenkte faktisk på akkurat den samme tidligere i dag! :-) Det er helt korrekt som du sier at tesselering ville garantert ha blitt tatt med i en CryEngine 3 ikke hemmet av konsollene, særlig spennende ville det også vært å sett for første gang vann simulert med en GPGPU navier stokes implementasjon; hvem synes vel ikke det er imponerende å se vann som ikke bare begynner å se ut som ekte vann, men som også oppfører seg i likhet med ekte vann; dvs. når det blir påvirket av f.eks. bomber, eller en slår hull i en demning og ser hvordan vannet oppfører seg uten at dette er hardkodet og skjer på samme måte hver gang. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) editert. Endret 30. juli 2011 av Avien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå