Joachim_F Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Retrobutikken har fått Realms of the Haunting og Guilty Gear X2 Reload. Les hele saken Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Realms of the Haunting er en perle av et spill. Det fikk altfor lite omtale i media da det kom ut. Mye av grunnen er nok at det ble lansert helt på tampen av DOS-æraen og kjørte i ren software modus. 3D-aksellerering var det store nye på denne tida. Jeg satt mange dager og kvelder sommeren '97 og koste meg med dette spillet. Anbefales til alle som er ute etter en klassiker med spennende historie og tvister. Spilte igjennom det senest i fjor (DOSBox). Endret 7. april 2011 av Spaz Lenke til kommentar
SevenDaggers Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Guilty Gear er det beste fighte spellet som e laga. Anbefalt på det sterkeste for de som ønsker noe dypere en street fighter. Virkelig en underdog. Det å bare skrive at det har absurde karatkerer gjør det ikke "justice" i det hele tatt. ANBEFALT! Endret 7. april 2011 av Taunts Lenke til kommentar
knutae Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Realms of the Haunting har sine skjønnhetsfeil, men alt i alt er det en klassiker på nivå med System Shock. Altså et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Gode minner med guilty gear! Har fortsatt et guilty gear spll til origanle playstation. Har begge blazblue spillene også sååå awesome... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er så heldig at jeg fremdeles eier den originale ROTH-boksen med alle duppedittene som fulgte med. Makan til spill skal man lete lenge etter! Dette er nok den nest beste spillet jeg noensinne har hatt gleden av å spille, kun slått av System Shock 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå