Odesseiron Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Utviklerne er inspirerte av Trials HD og Prince of Persia. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Alle disse skal bære preg av seriens kjente og sjarmerende overdrevne stil. Det var alt jeg trengte å høre! Jeg håper virkelig at vi endelig får et verdig gjensyn med serien. Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Gleder meg faktisk til dette. Elsket SSX-Tricky Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) For meg er det viktigste karakterene. Etter en drøss Tony Hawk, Amped og SSX-er er ikke triksene lenger det viktigste. Hva er poenget med å kjøre fra noen eller dytte de utfor et stup eller inn i en stein om de ikke kommenterer det? "There's the one who got away", "It takes more than that to stop the Payne train!" osv. Jeg savner SSX3. Endret 7. april 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg savner SSX3. Jeg også. Jeg angrer noe sykt på at jeg solgte GC-versjonen av spillet. Er det noen som vet om SSX3 fungerer bra på Xbox 360? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Det er muligens en smule tregere enn det var på xbox, men jeg kan ikke huske at det var noen nevneverdige problemer med å spille det på 360, imotsetning til de en del andre xbox spill jeg har prøvd: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_games_compatible_with_Xbox_360#List_of_compatible_titles Forøvrig høres dette utrolig spennende ut. Endret 7. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er enig i at dette høres interessant ut, men det høres ikke ut som et SSX. Lærte de ikke av On Rails og Blur? Karakterene er hovedgrunnen til hvorfor jeg kjøpte SSX i første omgang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sleng inn The Cole Train fra Gears of War, Drake fra Uncharted og andre løsleppede kjendiser. I would play that game. Lenke til kommentar
g_maZta Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 jeg skjønner ikke åffer dem må lage en AD/HD-versjon... hektisk..? jeg vil ha smooth kjøring og chille rides. SSX3 bør være rettesnor for alle fremtidige SSX-spill. Musikken var uovertruffent det beste EA har lagt på bordet, og kjøringa handla mer om å havne i zonen og få flyt. Her høres det mer ut som den største utfordringa er å velge rektig deodorant... Never the less. Gleder meg som f... og detta blir et garantert kjøp om det så blir slakta av samtlige anmeldere. Må ha're, bare må ha're! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 PC??? Men skal uansett kjøpes SSX3 var konge! Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Alt av SSX etter Tricky var FAIL. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 SSX3 var konge. Deretter forsvant karakterene, og alt etter har vært møl. Tilfeldig? Hm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå