fiskfisk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 En ny bot fødes og får et hjem. Se filmen nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Disse filmene blir bare mer og mer morsomme! Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 "Just try and get close to that baby. Hah, your funeral" Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Warning: Standing near turret may result in accidental empathy suppression Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 "SLIPPDATO 21. april 2011" Det vil si skjærtorsdag? Og det vil si at ingen butikker er åpne.. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er nok en litt kinkig dag for de som ikke har forhåndsbestilt via Steam ja. Noen som har pauset bilde når all informasjonen står der? Alle boter har en "Empathy generator". Og en "Empathy suppressor" ^_^ Lenke til kommentar
Puro Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) "SLIPPDATO 21. april 2011" Det vil si skjærtorsdag? Og det vil si at ingen butikker er åpne.. Steam butikken er åpen da. Portal 2, game of the year anyone? Endret 9. april 2011 av Puro Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 GOTY er jo litt tidlig å si, og det er ikke akkurat sånn at det kommer bare ræva titler ellers i år. Det er strengt tatt de lenge etterlengtede etterfølgernes år dette her. Men or min del tror jeg Portal 2 kommer til å levere såpass med varer at det nok blir veldig høyt opp på lista. Spillet kan sågar være direkte dårlig og allikevel vel bra - Cave Johnson og GlaDOS er i seg selv bra nok til å redde hvilket som helt spill innbiller jeg meg! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 "That's 65% more bullet pr bullet!" Kan vel neppe si nei til et så bra tilbud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå