Gå til innhold

Billig Sony Ericsson T310 i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Muttern ringte meg og sa hun ville ha ny mobil. Ho ville bare ha noe billigst mulig, men helst ikke den aller dårligste heller. Jeg tenkte på SE T310 til henne siden den er rimelig, har "jentedesign", lang standytid (400timer), fargeskjerm og kan motta MMS fra meg og søskenene mine.

Siden hun ikke liker å kjøpe over nettet :roll: så vil hun enten kjøpe den selv i Tromsø eller få meg til å bestille den til henne. Så da kommer spørsmålet: Er det noen plasser i Tromsø som selger T310 rimelig?

(Kanskje Elkløp, Telebutikken,Telehuset, Veita Elektro, Klart svar eller noen andre?)

Vet at www.forbrukershop.no har den til 1520kr inkludert frakt, men hvis det ikke er så mye dyrere å kjøpe den i butikk så gjør nok muttern det for "tryggheten" sin skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den er ikke mye stilig den nei. finn en annen mobil...  :wink: skal du ha en med "jente/dame" design må du se på cl50 fra siemens.

Hmm.. Sjekket den ut nå.

0.jpg

Den er i samme prisklasse og har jo pen jentedesign, men den har jo en del ulemper også:

* Halvparten av standbytiden til T310 (noe hun ville ha mye av)

* Sort-hvitt display

* ikke støtte for MMS-meldinger med bilder fra meg og søskene mine.(husk at mammaer normalt ikke skifter mobil oftere enn hver skuddår og da er det ikke bra å starte så langt i bakleksa som dette rent teknisk sett)

Etter det jeg har sett så er vel Nokia 3510i den beste konkurrenten til T310 siden den har alle tingene jeg nevner at hun vil ha, men jeg har lest noen tester som sier at T310 er å foretrekke. Noe jeg egentlig selv ville i utgangspunktet siden jeg har positiv erfaring med SE og liker designen mye bedre enn 3510i'en.

Lenke til kommentar

Telebutikken: 1 533,00

Elkjøp: 2 299,00 :grumpy:

Expert: 1 690,00

Alle prisene er uten abn. Blir billiger hvis du tegner et nytt abn eller vidrefører

Når du sier hun ikke liker å kjøpe over nettet. Har hun prøvd det før med dårlig erfaring eller er det bare at hun ikke føler det er trygt og upersonlig ?

:smile:

- Gulliksen

Lenke til kommentar

Dessuten hvis hun kun vil ha MMS, grei fargeskjerm og lang standby og billig, så er t310 beste valg.

'Grei fargeskjerm'?

T310 støtter jo bare 16 farger samtidig, mens M55 støtter 4096.

Jeg ladet min M55 på mandag og har halvt batteri igjen enda, burde være bra nok for de aller fleste.

Selvsagt er T310 billigere, siden M55 er en mye bedre mobil. Men det er jaggu ikke mange kronene som skiller dem heller da.

Ville ikke kjøpt CL50, den har elendig display og dårlige taster. Gå for M55 så har du en mobil som holder seg lenge 8)

Lenke til kommentar

Ja, grei fargeskjerm for en dame som sannsynligvis ikke kommer til å bruke fargeskjermen til mye annet enn MMS. Hadde det vært kamera og spill med i beregningen så hadde jeg anbefalt M55!

Han spør om pris, og jeg ser at M55 koster gjennomsnittlig 300-500 mer enn T310. Det er litt når man ser på prisen....

Har ikke sagt noe galt om batteriet på M55, men sa at det på T310 var bra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...