mcgroven Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Skaper har opparbeidet seg et fjell av penger på PC-hiten. Les hele saken Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Med andre ord, vil du bli rik? Lag en hit av et indie-spill. Lenke til kommentar
Caliente<3 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fortjent! Ingen DRM, full modding, konstante updates og god support....slik skal ett PC spill lages! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Og fortsatt er minecraft i beta! hoho. Har spillet selv, og det er veldig gøy. Lurer på når spillet blir "ferdig" selv om alt fungerer greit Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fortjent! Ingen DRM, full modding, konstante updates og god support....slik skal ett PC spill lages! WORD! Helt fantastiskt spill! Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 På minecraft.net så ligger det statistikk; 1583 players online, in 776 servers. 6281956 registered users, of which 1821062 (28.98%) have bought[*] the game. In the last 24 hours, 42113 people registered, and 9980 people bought the game. 9980 salg a 140 kr = 1397200 kr rett i kassa de siste 24 timer. Må jo sies å være en helt grei dagslønn Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvorfor står dere å later som dere har intervjuet Persson selv? Jeg ser nøyaktig hvor deres kilde er, direkte oversatt, og er ganske uproffisjonelt å ikke vise slike referanser... Lenke til kommentar
: D o rly? Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kjøpte Minecraft i når det var i Alpha og har spillt det fra Alpha til Beta 1.4 :-D gleder meg når det blir ferdig! SssssSSnakkes Jeg kjøpte Minecraft i når det var i Alpha og har spillt det fra Alpha til Beta 1.4 :-D gleder meg når det blir ferdig! SssssSSnakkes Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hvorfor står dere å later som dere har intervjuet Persson selv? Jeg ser nøyaktig hvor deres kilde er, direkte oversatt, og er ganske uproffisjonelt å ikke vise slike referanser... Ifølge Gamasutra kan Markus 'Notch' Persson fortelle at spillet... Kanskje du bør lese artikkelen før du kritiserer den? Endret 7. april 2011 av Saapa Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg unner han og hans kompanjonger hver eneste kroner. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Veldig fortjent, det er sikkert. Han må vel også betale skatt til den svenske stat, vet ikke hvor mye, men han har ikke tjent 200 millioner. Om han betaler 30%, sitter han igjen med 140 millioner. Endret 7. april 2011 av Avien Lenke til kommentar
oleboo_InnleggNO Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Han må vel også betale skatt til den svenske stat, vet ikke hvor mye, men han har ikke tjent 200 millioner. Om han betaler 30%, sitter han igjen med 140 millioner. Klart han(bedriften hans) har tent 200 mill. Inntekt og overskudd er to helt forskjellige ting. Antar det fungere i Sverige som i Norge at han kun betaler skatt av overskudd. Du må nesten finne ut hva han har av utgifter før du trekker noen konklusjoner... sånn rent hypotetisk (og urealistisk) kan bedriftens hans ha over 200 mill i utgifter og derav gå i underskudd. Da betaler han ingen skatt. Han sitter heller ikke igjen med en krone. Men forsatt har han inntekter på over 200 millioner.... Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 fortjent og bevise at dagens spill marked fårsat ikkje bare handler om graffik;) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 fortjent og bevise at dagens spill marked fårsat ikkje bare handler om graffik;) Jeg er sikker på at alle FPSere og RTSere flokker til Minecraft og slutter å spille de grafikk tunge titlene . Nei, hva med å heller se at man kan like forskjellige type spill. Lenke til kommentar
Landis Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Woha! Bra penger det der, selv om jeg aldri helt har skjønt all "hypen" rundt spillet. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hadde aldri trodd så mange ville kjøpe det før det ble ferdig. Virkelig fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå