Gå til innhold

Nokia 3310 Dritt


30st3n

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er noen som har noe peiling på sikkerhets koden i en nokia 3310....

Dette er ikke en stjålet telefon, jeg kjøpte den av en som har bytta sikkerhetskode og har glemt hva den nye er.

Expert vil ha 350 for og sende den inn.

 

 

Kan denne koden fjernes med datakabel eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

datakabel _kan_ brukes hvis du velger _uoffisiell_ software. det du gjør da er jo å flashe hele dritten. slik du fikser operatørlås og! :grin:

 

hvis du mener nokia er bra pga menyene vil jeg anbefale en titt på siemens og de _nye_ ericsson telefonene.

 

er det bildemeldingene og ringetonene kan du glede deg over at _alle_ (nye) telefonene kan det om noen måneder grunnet den nye standarden (MMS eller noe).

 

er det det at de går i stykker så innmari lett, kan jeg ikke hjelpe deg videre :wink:

 

-nokia skulle holdt seg til å lage gummistøvler og bildekk; det fikk de til (tror jeg :lol: )

 

(har selv siemens C35i, fikk den for ei krone uten abb (ny) :eek: )

Lenke til kommentar

Liker ikke siemens.. (dette skyldes mye at jeg hadde en simens nixdorf før, og den var ikke mye god) eller så er simens så små og rare... syntes nokia 3310/3330 er veldig koselige og hyggelige.

 

Har hatt en ericson som jeg ikke klarte å ødelegge.

og gud veit at jeg prøvde....

Lenke til kommentar

Faktisk så har den snille mannen rett!!!

Nokia LAGDE bildekk før....

Selskapet Nokia er over 100 år gammelt.... ikke før nå de har gått over til mobil, men ja det var også et selskap som lagde nokia dekk... de kaller seg nå nokian, så begge har egentelig rett. :smile: men jeg har mest rett :smile: hihi

Lenke til kommentar

for å se sikkerhetskoden skaffer du datakabel og installerer logomanager. (det holder med en demo versjon)

 

den biffen har jeg fikset flere ganger når jeg har kjøpt billigtelefoner med ringkontant som er SIM-låst i 12-18 måneder. (Det koster faktisk 1500 kr for å få koden! - men det står ingen plasser at det er ulovlig å finne den selv! :smile:)

 

 

forresten, grunnen til at nokia er bra, er pga det er masse software - som gjør at du kan bla kan fikse logo/ringetone/oppstartsbilde + utnytte masse bugs i telefonen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Quote:


On 2002-03-02 12:23, andreas_dohl skrev:

Hei!


Noen som kan gi meg en veivisning i ossen man låser opp en SIM sperret telefon??, skal bestille kable og har den nyeste(helversionen) av logomanager...


NOEN?


 

Det er vel en grunn til at det er SIM sperret og du ikke har koden.. lever den på service, for du har vel kvitteringen?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å få låst opp 3310`en min av denn grun at jeg har kjøpt meg en brukt telefon med mye proffere funksjoner. Denne har jeg nå et telenor-kontant-kort i...på jobben har jeg en 3310 som er låst til netcomabb. Selvfølgelig så ønsker jeg å bruke netcomabb. i denne avanserte telefonen, men får da selvfølgelig ikke brukt 3310`en med privatnr mitt :sad:

 

Så fra netcom sitt synspunkt må det faktisk være positivt om jeg benytter meg av den avanserte telefonen med deres abb. (GPRS etc)..dette vil de jo tjene på...

...men mulig det er "ulovlig" uansett

 

vel...det var i hvertfall forklaringen på hvorfor jeg vil ha opp operatorsperren på 3310`en min, og jeg føler ikke jeg gjør noe ulovlig engang!! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...