Znoken Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei!! Har en hardisk på 120 gb som jeg skulle ha convertert fra fat32 til ntfs uten og miste alt jeg har på den. Jeg har Pm 8.0 som jeg har tenkt og convertere fra. Mitt spørsmål er da om jeg kommer til og miste all data jeg har på min harddisc da. Håper det er noen som har erfaring med dette og kan hjelpe meg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Du trenger ikke bruke PM. Du bare skriver denne kommandoen i cmd convert [drive:] /fs:ntfs Altså noe slikt: convert d: /fs:ntfs Hvis det er systemdisken du konverterer, starter du maskinen på nytt og windows konverterer partisjonen du spesifiserte. Du mister ikke noe data da, men tror du må ha litt ledig plass på disken. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Nei, der er ikke system disken som skal converteres og det er ca. 60 gb ledig plass igjen. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, da bare skriver du kommandoen og windows konverterer mens du venter. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg gjorde akkurat som du sa og fikk opp "enter current volume label for drive D:" og vet ikke helt vilken commando jeg må skrive nå. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg gjorde akkurat som du sa og fikk opp "enter current volume label for drive D:" og vet ikke helt vilken commando jeg må skrive nå. Du må skrive "navnet" på harddisken. Dette ser du når du går inn i Min Datamaskin, det er navnet som står under ikonet til disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå