Odesseiron Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Alle veier leder til Rom, men er Rom veien? Les hele saken Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 kan de ikke lage ett skikkelig MMO satt til oldidens ekte romerrike, uten magi og anna tull. Men masse barbarer stammer, istedenfor å samarbeide om å raide huler kan man samarbeide om å raide romerleirer o.l. Og helst att førstepersons kampsystem noe lignende det vi finner i dark messiah, hard og brutalt. Da hadde jeg kjøpt ett MMO spill.. foreløpig holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nå var vel i grunn grekerne tidligere ute med både minotaurer og kykloper enn romerne... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Var ikke grekerne tidligere ute med det aller, aller meste? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 kan de ikke lage ett skikkelig MMO satt til oldidens ekte romerrike, uten magi og anna tull. Men masse barbarer stammer, istedenfor å samarbeide om å raide huler kan man samarbeide om å raide romerleirer o.l. Og helst att førstepersons kampsystem noe lignende det vi finner i dark messiah, hard og brutalt. Da hadde jeg kjøpt ett MMO spill.. foreløpig holder jeg meg unna. Helt enig! Det hadde vært rått! Som Froholt har pekt på i en artikkel påø forumet for ikke så mange uker siden, er slike tidsepoker mer enn rike nok på spenning og innhold i seg selv. Var ikke grekerne tidligere ute med det aller, aller meste? De var tidlig ute med det meste, men romerne perfeksjonerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå