Gå til innhold

Mitt bidrag til konkurransen

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=H3tNhTVKskU

Stakkars Olav. Dette var en film jeg laget for lenge siden, men jeg ler fortsatt litt av den. Kanskje ikke mest på grunn av at Olav går mot det uungålige på et nokså absurd vis, men mest på grunn av reaksjonen hans etterpå :)

Litt historie bak hele hendelsen: Husker ikke helt alle oblivion-termsa, siden det er lenge siden jeg har spilt dette, men jeg brukte en spell (som man bare kunne bruke en gang for dag, fant denne i en bautastein), og er da av typen paralyzis/poison. Gikk inn i Olav's Inn for å teste ut denne makabre magien på uskyldige forbipasserende. Olav kan ikke dø (står opp igjen) så jeg tenkte det ville være gøy å se reaksjonen hans når han kom tilbake til liv. Han stod da på akkurat den samme plassen som i filmen (quicksave før angrepet). Han sprang den samme veien inn til sitt rom, og samme veien tilbake ut, før han falt om. Av og til styrtet han i døra, av og til i bordet. Tenkte dette kunne være noe å filme.

Desverre tror jeg det er umulig å gjennskape dette øyeblikket, for alt må være perfekt tilrettelagt for at det skal fungere (timing, plassering, publikum osv.)

Ja, ble litt mye tekst, men men.

Det ligger også en film til på kanalen min som jeg har laget selv: Battlefield 2 Taxi Episode1, de andre partene ble fjernet av YouTube pga. opphavsrett på musikk desverre, og jeg har heller ikke lastet dem opp noen annen plass, og ei ligger de heller på hardisken. Dette er også veldig gamle filmer :)

Men det er oblivion filmen som jeg vil skal delta i konkurransen.

Endret av Afterkastern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...