dekar24k Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Heisann, Jeg browser Gamer.no forumet flere ganger om dagen og det er én ting jeg alltid har hatt lyst til å se her; en forum-del/kategori for mobile spill (spill for håndholdte/mobile enheter)! Altså, et forum hvor vi kan diskutere spill som er ute/kommer til iOS, Android-enheter osv.. Disse plattformene tar jo større og større del av spillkaka og det ville vært naturlig å hatt et eget sted hvor vi kunne diskutere dette. Jeg er sikker på at jeg ikke er eneste her som liker å spille både på iPhone og iPad i tillegg til konsoller og PC? Så, hva synes folk her om en sånn del egentlig .. ? (Dropp flamewars, fanboys, anti-fanboys osv..) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jepp, jeg har gått og grublet på det samme selv, særlig ettersom jeg spiller mer og mer på mobilen selv. Støtter forslaget! Skal ta det opp internt Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Stemmer ja for denne. Ikke det at jeg spiller altfor mye på mobilen, men har en iPhone og kan hende jeg i framtiden vil spille mer enn Game Dev Story og Solitaire Og mobilspilling er noe som det satses mye på framover, så det bør absolutt være rom for en forumdel dedikert til mobile spill. Godt forslag. Endret 5. april 2011 av Makiavelli Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 God idé. Jeg fikset dette nå. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 God idé. Jeg fikset dette nå. Enkelt og greit. Veldig bra. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå