RaGeProHD Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg vil gjerne kjøpe en Hauppague HD PVR, om noen har en som de skal selge? Hvorfor: Til jul 2010 var alt jeg ønsket meg penger. for å kjøpe det jeg aller mest ville ha av alt. En HD PVR! Jeg fant en selger, å sendte han alle pengene (110£). Jeg har en ganske fattig familie og det var det jeg hadde fått til jul. Jeg gikk å storkoste meg bare på tanken at jeg ville få en HD PVR snart, men etter ett par måneder, skjønte jeg tegninga. Jeg hadde blitt svindla... Den andre grunnen er Subscribers på YouTube som venter på montage! Så om noen har en de vil selge vennligst kontakt meg! (PS. Helst under 1500,-) lappalappa <3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dersom du har blitt svindla, er det ingen problem å få pengane tilbake. Du kontaktar berre banken, så sender dei deg eit skjema som du fyller ut. Når det er utfylt tar det mellom ei og to veker før pengane dine er tilbake på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå