mcgroven Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Skap din egen karriere og bli superstjerne sammen med selveste Tiger Woods. Les hele saken Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Etter å ha sett både ekskona og elskerne til Tiger så gledet jeg meg veldig til dette spillet. Skuffelsen var derfor stor da jeg oppdaget at det handlet om Golf!? :o Spøk til side, ser ut som EA har pakket nok små oppgraderinger inn i spillet til at det kan være verd et kjøp. Synd de ikke har Kinect-støtte men man kan vel ikke få alt. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 eg håpet det ville være mange cheats i spillet eg Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform. Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf Endret 5. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvis det er nogenlundt likt fjorårets versjon, så skal jeg kanskje gi det et forsøk. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform. Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf Jeg fniste. Ser ut som det er fikset nå, da. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform. Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf Jeg fniste. Ser ut som det er fikset nå, da. +1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Giant Bomb har en halvtimes video av spillet, og jeg lar meg imponere over kvaliteten EA nok en gang legger til grunn i en av sine titler. Er ingen golfentusiast selv, men dette ser jo rett så bra ut! Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform. Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf Hahaha å herre. Endret 5. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har fortsatt nok med fjorårets utgave, kommer litt for tidlig på for min del. Plukker det nok opp når det kryper under 200-kronersgrensa. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 TW Master er ett godkjent spill men det som gjør meg litt forbanna er att når du kommer til sesongmodus så ser du att du kan spille en sesong men for å spille hele sesong må du kjøpe tilleggspakker som til sammen koster neste 400 kr noe som syntes er helt sykt. (Hadde jeg vist dette på forhånd hadde jeg ikke kjøpt spillet). Dette gjelder PS3 og muligens også 360 utgaven men kjøper du spillet på WII får du hele sesongen. Lenke til kommentar
Fimbulwinter Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er det 2player på dette spillet ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er det 2player på dette spillet ? Ja. Mode(s) Single-player, multiplayer Noen som har prøvd spillet til Wii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå