TheKims Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Skjønner ikke at så mange klager på Black Ops. Skal være enig i at 1 spiller delen suger, men Multiplayer delen har nå jeg brukt 300+ timer på. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skjønner ikke at så mange klager på Black Ops. Skal være enig i at 1 spiller delen suger, men Multiplayer delen har nå jeg brukt 300+ timer på. Motsatt her, singelplayern er fantastisk, men multiplayern derimot... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skjønner ikke at så mange klager på Black Ops. Skal være enig i at 1 spiller delen suger, men Multiplayer delen har nå jeg brukt 300+ timer på. Enig. Multiplayeren er ti ganger bedre enn ubalanserte, rotete "hiv inn alt som kaaanskje er kult"-MW2. Føler Black Ops er et hakk nærmere det mer minimalistiske Modern Warfare 1, og det er utvilsomt en god ting. (MW1 er det beste i serien, lett.) Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Faktisk enig ang. hl2. Dritkjedelig spill Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Mafia 2 til ps3. Spilte eneren som liten gutt på pc og synes deet var det tøffeste spillet noen gang. 2eren synes jeg var alt for kort, ikke like god historie og generelt dårlig i forhold til gta. GTA er ræv imo. Men jeg elsket Mafia 2. Det er to GANSKE forskjellige spill, selv om de har mange likheter. Starcraft II Hvorfor? Et av de bedre spillene jeg har rørt. Mye å sette seg inn i, og det tar en god del timer å få tak på ting. Men fortsatt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Om du kjøpte Mafia 2 og forventet noe GTA-lignende kan jeg skjønne at du ble skuffet. Det er, som sagt over, to ganske forskjellige spill. Om du vil ha et spill som ligner på GTA vil jeg anbefale Saints Row 1 og 2. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Og historien var jo noe av det sterkeste i Mafia 2, kan ikke si historien er like sterk i GTA akkurat... Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hsitorien i Mafia 2 er jo ganske god. Mafia 1 var jo forsåvidt en av de beste spillene jeg har spillt. GTA har en svakere historie. Iallefall i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå