Gå til innhold

Ditt mest angerfylte spillkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at så mange klager på Black Ops. Skal være enig i at 1 spiller delen suger, men Multiplayer delen har nå jeg brukt 300+ timer på.

Motsatt her, singelplayern er fantastisk, men multiplayern derimot... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at så mange klager på Black Ops. Skal være enig i at 1 spiller delen suger, men Multiplayer delen har nå jeg brukt 300+ timer på.

Enig. Multiplayeren er ti ganger bedre enn ubalanserte, rotete "hiv inn alt som kaaanskje er kult"-MW2. Føler Black Ops er et hakk nærmere det mer minimalistiske Modern Warfare 1, og det er utvilsomt en god ting. (MW1 er det beste i serien, lett.)

Lenke til kommentar

Mafia 2 til ps3. Spilte eneren som liten gutt på pc og synes deet var det tøffeste spillet noen gang.

2eren synes jeg var alt for kort, ikke like god historie og generelt dårlig i forhold til gta.

GTA er ræv imo. Men jeg elsket Mafia 2. Det er to GANSKE forskjellige spill, selv om de har mange likheter.

Starcraft II

Hvorfor?

Et av de bedre spillene jeg har rørt. Mye å sette seg inn i, og det tar en god del timer å få tak på ting. Men fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...