Play2603 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Chris Sawyers Locomotion. Ble ganske hekta på Transport Tycoon Deluxe. Locomotion fenget ikke i det hele tatt og ble lagt bort etter et par timer. Til dere som ikke liker Far Cry 2: ta bussen. Da slipper dere å kjøre gjennom alle vaktpostene. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tror Little Big Planet 2, er nok det spillet som jeg er mest missfornøyd med ^^ Det er jo liksom så gått likt som 1ern. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg minner om at dette er en tråd for spill du angrer på at du kjøpte, ikke konsoller. Et innlegg har blitt slettet. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror nesten det må bli Fallout 3 for min del. Hadde hørt så mye bra om det, men så viste det seg å være gørr kjedelig og appellerende. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da jeg eide en PS1 ble det veldig mange bomkjøp siden maskinen var chippet og spillene kun kostet 50 kr. Blant disse er det London Racer, Battle Arena Toshinden 3, Bubsy 3D (fysj) og V.I.P. som var de verste. I nyere tid så har jeg blitt skuffet over Borderlands (bra soundtrack da), Tekken 6, Pro Evolution Soccer 11 og, som mange andre, Black Ops. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Black ops, MW2 og wow fordi de var gørr kjedelige. Battlefield Bad company 2 fordi jeg brukte for mye tid på det. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heroes of Might and Magic 4 (eller 3, husker ikke). Ble hekta, og det gikk ut over studiene. Spiller aldri spill av den enkle grunn at jeg blir AVHENGIG. Ønsker ikke å ende opp som en 80- åring som angrer på alt det jeg ikke gjorde. Derfor er min store anbefaling; ALDRI SPILL WOW. Dette sier jeg uten å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er ensformig og ganske kjedelig uansett. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Magic sword til super nintendo. Gud for et kjipt spill, mener å huske at man kunne starte på type level 50, og da tok det meg 30minutter omtrent før spillet var rundet :/ Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fallout 3. Og World of Warcraft.. Sløste nesten 6 år på det Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Need for speed shift 2, spilte i 30 min maks! verste bilspillet jeg noengang har vært borti! kjøpte det for fullpris, mange lapper rett i dass! Har også ødelagt flere studieår på wow så det havner på listen Nyeste COD gikk jeg fort lei av, tviler på jeg spilte det mer enn 1-2 timer online og fullførte ikke singleplayer engang Kjøpte nettopp gta san andreas på steam på tilbud, klikker etter 10 min! kunne vel fullt opp med mange flere spill men dette får holde Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Robot Wars Advanced Destruction til GBA... 500kr på et spill jeg brukte under 1 time på å spille gjennom, det var siste gangen jeg gjorde et spontankjøp når jeg ikke hadde innsikt i spill generelt Endret 10. mai 2011 av Ninja'n Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Fallout 3 er vel et spill jeg angrer på at jeg kjøpte, ihvertfall til full pris. Final Fantasy Crystal Cronicles: Ring of Fates og Echoes of Time, Mario Strikers Charged, Dragon Ball: Raging Blast, Grand Theft Auto IV og Harvest Moon: Island of Happiness er heller ikke noe jeg burde ha kjøpt. Endret 11. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Xanathador Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 nr.1 er vel Black Ops. Det er bare en eneste møjle av klipp-oppdrag, samtidig som jeg (framdeles) ikke finner COD4-følelsen i det.. i tilleg til at jeg betalte 600,- for det... nr.2 er Devil May Cry 4. Jeg har hørt mye bra om spillet, og bestemte meg for å kjøpe det (brukt til 99,- på GameStop) Jeg fullførte de første 3-4 oppdragene og gikk lei. Jeg lærte at jeg ikke liker spill der hvor overgangene fra første til andre brett blir avbrutt av en bombard av menyer og (beklager språket) jævelskap hvor du på toppen av det havner en plass som ikke engang kan kobles sammen med forrige brett.... Mitt BESTE spillkjøp.. Warcraft3. Jeg fikk en kopi av en venn for MANGE år siden. prøvde det, og mistet kopien, så jeg kjøpte RoC og TfT. Hadde det i ca. 2 år, og lånte bort RoC. Fikk det aldri tilbake. gikk RoC-løs i nesten ett år, før jeg bestemte meg for å kjøpe enda en kopi. Warcraft 3 er vel et stjerneeksempel på et spill som ikke har noe særlig god grafikk, men som jeg har hatt (uten å overdrive) flere TUSEN spilltimer på. har spilt igjennom spillet sikkert 20 ganger, og brukt enda mer tid online. Spiller det framdeles 1-2 ganger i uken. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 nr.1 er vel Black Ops. Det er bare en eneste møjle av klipp-oppdrag, samtidig som jeg (framdeles) ikke finner COD4-følelsen i det.. i tilleg til at jeg betalte 600,- for det... nr.2 er Devil May Cry 4. Jeg har hørt mye bra om spillet, og bestemte meg for å kjøpe det (brukt til 99,- på GameStop) Jeg fullførte de første 3-4 oppdragene og gikk lei. Jeg lærte at jeg ikke liker spill der hvor overgangene fra første til andre brett blir avbrutt av en bombard av menyer og (beklager språket) jævelskap hvor du på toppen av det havner en plass som ikke engang kan kobles sammen med forrige brett.... Mitt BESTE spillkjøp.. Warcraft3. Jeg fikk en kopi av en venn for MANGE år siden. prøvde det, og mistet kopien, så jeg kjøpte RoC og TfT. Hadde det i ca. 2 år, og lånte bort RoC. Fikk det aldri tilbake. gikk RoC-løs i nesten ett år, før jeg bestemte meg for å kjøpe enda en kopi. Warcraft 3 er vel et stjerneeksempel på et spill som ikke har noe særlig god grafikk, men som jeg har hatt (uten å overdrive) flere TUSEN spilltimer på. har spilt igjennom spillet sikkert 20 ganger, og brukt enda mer tid online. Spiller det framdeles 1-2 ganger i uken. Haha, dette hadde jeg helt glemt. Kjøpte også heldigvis det for kun 100 spenn, spilte kanskje 1 time til sammen. Dritkjedelig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det er vel ett spill jeg angrer på, det er Assassins Creed II til PC. DRM fra helvete. Med den ustabile nettverkstilkoblingen vi hadde her ble spillet uspillbart. Endte med at jeg avinnstallerte skiten og la inn en crack. Hatet ubisoft fra den dag av. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Gran Turismo 5 Såg verkeleg fram til dette spelet. 6 års ventetid og lovord frå alle kantar. Resultatet var oppgulp frå tidleg 2000-tall med 200 ps3-bilar og 800 ps2importerte pixelbilar. I tillegg det verste menydesignet eg har sett i eit bilspel. Dei hadde fått Top Gear med på laget, men ingen suzuki Liana. Kva med å laste ned tidene til kjendisane som har kjøyrt bana? neida. Her skal du kjøyre eit djevelsk vanskeleg VW Van løp der du blir diska for den minste berøring. På toppen av det heile ein påklistra onlinedel og skademodell som blir unlocka ved level20. GT5 er sikkert eit bra spel for dei som kun sverger til GT og ikkje veit bedre. Eg ventar på Forza 4. (GT5 er det eineste spelet eg har solgt vidare til nokon andre) Lenke til kommentar
tier1 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har kjøpt min del av spill jeg angrer på og ser at Far Cry 2 er en tittel som går igjen her og som jeg støtter fullt ut. At jeg i tillegg betalte full pris for skiten irriterer meg ekstra mye. Ellers så må jeg nevne at Aliens vs. Predator spillet som kom til konsoll i fjor også skuffet meg noe voldsomt. Dårlig kontroll og en middels grafikk gjorde hele greia ganske uinspirerende. Ettersom jeg er stor fan av Aliens og Predator universet var det et ekstra hardt slag... Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 DC universe: kjedelig og trøtte greier. Spillet skal liksom være mmorpg men det ble bare orpg for min del. Taff aldri på folk på lav lvl som man kunne spille sammen. Crysis 2: føles som jeg har spilt spillet før, "gå dit, aktiver datt ..." Fallout 3: Sci fi + åpen verden som i Morrowin! Dette kan ikke slå feil! trodde jeg, men ble aldri min greie. Ble lei av spillet, lite engasjerende historie. Mortal kombt vs DC universe: Basj Bad company 2: Enten så blir jeg drept av en lame camper, eller tanks, fly, you name it. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Far Cry 2, og CoD: BO. Trenger jeg å nevne at jeg bestilte Collector's edition av FC2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå