MultiForce Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 MOH BC2:Vietnam exp. Black Ops. Mest av alt fordi jeg ikke liker det når ting er så brukervennlig at folk ikke en gang trenger å lære seg å bruke et våpen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Må legge til Soldier of Fortune: Payback. Kjøpte det for slikk og ingeting da SoF 2 var litt underholdende på sin måte. Men fy fanden for et drittspill SoF:Payback er. Overfylt med de latterligste klisjeene man finner. Den såkalte goren er bare teit og urealistisk. Vil ikke anbefale dette spillet til noen! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Tja, jeg kjøpte PS3 i fjorsommer med Skate 3. Drittspill. Så kjøpte jeg GT5 som også var et overhypet drittspill. Siden har jeg ikke giddet å engasjere meg i PS3 og spilling mer. Bruker den til å se film på. I bunn og grunn er PS3en noe jeg angrer på at jeg kjøpte... Endret 3. mai 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tja, jeg kjøpte PS3 i fjorsommer med Skate 3. Drittspill. Så kjøpte jeg GT5 som også var et overhypet drittspill. Siden har jeg ikke giddet å engasjere meg i PS3 og spilling mer. Bruker den til å se film på. I bunn og grunn er PS3en noe jeg angrer på at jeg kjøpte... Synd siden det er så ufattelig mange andre og GODE spill som du går glipp av Menmen, your loss. Svar på tråden, Mirrors Edge. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har vel kjøpt mange spill som ikke blir spilt mer enn maks 3 timer i løpet av et langt spill-liv, men Unreal 2 står vel høyest som det mest angerfylte kjøp. Fullførte spillet, bare det angrer jeg, fordi det var så skuffende og dårlig i forhold til Unreal. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har vel kjøpt mange spill som ikke blir spilt mer enn maks 3 timer i løpet av et langt spill-liv, men Unreal 2 står vel høyest som det mest angerfylte kjøp. Fullførte spillet, bare det angrer jeg, fordi det var så skuffende og dårlig i forhold til Unreal. Den kan jeg støtte 1000% Unreal er et av mine alle tiders favorittspill, og fy farao hvilke forventninger jeg hadde til 2eren. Fullstendig uinspirert, løsrevet og ultragenerisk skyter i et bånnkjedelig sci-fi univers. Måtte også fullføre dog, bare for å være på den sikre siden... Idétørken hos Epic/Digital extremes(?) fortsatte jo bare etter det med den lamme "oppfølgeren" Pariah som jeg aldri gadd å runde. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mass effect 2, makan til dritt spill Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Far cry 2 må vel være det som ligger på topp. Dra fra den ene siden av brette til den andre for å drepe en man som tar ca 3 min og dra tilbake, og 20 min med å kjøre og drepe folk på vaktposter til og fra oppdraget. Edit: ikke minst så kjøpte jeg far cry 2 special edision. kan jo ikke klage. fik jo en liten bok med blide av de som hadde lagd spillet, en cd med klipp fra Afrika og en treboks Endret 3. mai 2011 av D02 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Football Manager 2004 på PS2! Herregud! 500 kr i dass Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Medal of Honor, spilte det i 3-4 timer og ble lei med en gang. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) homefront.. var dritt og etter patch var det like søppel.. Endret 3. mai 2011 av Silentspy Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har faen meg kjøpt mye drittspill, men Black Ops tar kaka. I utgangspunktet et gøyalt spill, men fullstendig uspillbart online for min del p.g.a elendig nettverkskoding (lag kompensering gone bad). Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Black Ops er det mest angerfylte kjøpet jeg noen gang har gjort. jeg vil heller ha pengene stjålet ifra meg enn og ha den forbannelsen liggende på rommet mitt. Spawn feiler, OP killstreaks. treyarch bør gå 1 skritt tilbake og slutte og Herme etter Infinity Ward. så ikke engang tenk på å kjøpe det søppelet, det er en skam og kalle det et spill, det er egentlig et Frustrerings objekt som hemmer deg til du til slutt rage-quitter og roper noe sånt som "Hvor er fyrstikkene og tennveska" så hold dere unna barn, det spillet der skulle ha blitt rated "For people that dont rage only" Og ikke "Rated M for Mature". det var godt å få det ut. Endret 3. mai 2011 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 mine 3 verste spillekjøp ever: 1. Crysis2 (jeg elsket det første spillet, og hadde håpet at crysis 2 skulle bli bedre. Men makan til søppel skal du lete lenge etter. Pissdårlig gameplay, dårlig singleplayer, elendig multiplayer. Generelt sett noe piss! 2. COD Black ops. Deler meningen til mange av de andre som har skrevet om det, så orker ikke gjenta det. 3. Farcry 2. Veldig bra grafikk, men helt elendig respawn system, der folk spawner på nytt (på samme plass)5 min etter du har tatt dem ut. Heller begredelig multiplayer del. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Mirror's Edge er nok det jeg angrer mest på. Kjøpte det på en juletilbud på steam, men det ble bare spilt 1 gang. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Lord of the rings Conquest. Skikkelig søppel, løp rundt som en Archer og tok headshot på alt. Løp gjennom storyen sånn på sikkert 30 min -_- Army of Two 30th day Det var bare totalt skrap. Eksplosionene var malingklatter av gult og oransje. The Elder Scrolls: Oblivion Bugga til de grader. Runda spillet på level 2. Dårlig design på de ondes tårn og huler. Skikkelig skuffa Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tja, jeg kjøpte PS3 i fjorsommer med Skate 3. Drittspill. Så kjøpte jeg GT5 som også var et overhypet drittspill. Siden har jeg ikke giddet å engasjere meg i PS3 og spilling mer. Bruker den til å se film på. I bunn og grunn er PS3en noe jeg angrer på at jeg kjøpte... Synd siden det er så ufattelig mange andre og GODE spill som du går glipp av Menmen, your loss. Svar på tråden, Mirrors Edge. Har jo PCen. Ellers må jeg si som mange andre her, at Far Cry 2 var dårlig og ble dønn kjedelig i lengden. For mye dødtid i form av lange distanser og for idiotisk at fiendene gjenoppstod to minutter etter at de ble drept på en kontrollpost. Og mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå