Odesseiron Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det ønsker Ninja Gaiden 3-produsenten å lære deg. Les hele saken Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hadde vært fett med en sikkelig PC utgave og støtte for gamepad selvsagt. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Lettere enn 2'ern? Herre, dem gjorde jo spillet 10x enklere enn Xbox1 versjonen, hvor mye enklere skal dem ha det? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Så du mener "master ninja" i Ninja Gaiden (xbox1) er 10 ganger vanskeligere enn "master ninja" i Ninja Gaiden 2? (xbox 360) Hvis du snakker om "normal" så skjønner jeg litt mer. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Husker jeg spilte Ninja Gaiden på Xbox 1 og syns det var sykt vanskelig. Tror ikke jeg kom halveis engang før jeg måtte gi opp Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dette kan bli enten bra eller total fiasko, jeg savner Itagaki-san :rolleyes: :rolleyes: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ninja Gaiden på xbox hadde ennesten perfekt vanskelighetsgrad for meg. Sjeldent har jeg spilt et spill som var stort sett veldig utfordrende gjennom hele spillet, uten å bli veldig frustrerende. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 synes de tankene fra utviklern virker helt på trynet.Jeg vil bare drepe fiender brutalt med masse våpen og blod og gørr overalt.Synes NG burde holde vanskelighets graden og ikke gjøre det mer tilgjengelig,spillet blir jo mer noob friendly.NGS1 er det vanskeligste spillet jeg har spilt og klarte faen ikke og runde det på very hard engang,men på NGS2 klarte jeg og fullføre det på mentor. Det blir jo altfor lett hvis de skal gjøre det lettere enn NGS2 var.Var respekt og runde NG,men hvis de velger og ta det lettere blir det ikke like så. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Med lettere vanskelighetsgrad forsvinner også finesse, fordi du ikke har bruk for det (tenk DA:O vs DA2). Det som også skjer når dem gjør det lettere på "normal" vanskelighetsgraden, er at det blir ett enormt hopp opp mot neste (av min erfaring that is). På denne måten blir ofte normal for lett, og "hard" for vanskelig Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ninja Gaiden 2 (360) er helt spillbart på de vanskeligere gradene. Poenget er at det krever så mye tid og tolmodighet til å lære spillet "utenant". Dette er det mange som ikke mestrer eller gidder. Da sier jeg ; så synd for dem, siden de går glipp av følelsen og mestre den barskeste ninjaen tv-sjermen har vist, og tro meg den følesen er god. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 hard is suppose to be HARD and can only be a few masters liker utfording selv om det dreper meg 20 ganger før eg får det til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå