mcgroven Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 EA og People Can Fly har sluppet en demo til PC. Les hele saken Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Endelig! Dette har jeg ventet på. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvis det er samme demoen som var på Xbox, så vær obs på at de har valgt å gi deg det en prøvesmak av det absolutt minst interessante miljøet i spillet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Minst interessante syns jeg vel kanskje ikke at det er, det viser et forholdsvis bredt spekter av måter å få forskjellige skillshots på. Det jeg legger merke til er at mange av de beste våpnene er tatt ut, og opplevelsen blir faktisk en helt annen om du bruker andre våpen - med andre ord er det ufattelig mye moro igjen å hente. Knallspill! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke skillshotmessig, men hvordan det ser ut. Mesteparten av Bulletstorm er fargerikt og ikke grått/brunt, stedet i demoen er motsatt. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Spillet har 18-års aldersgrense, men passer best til 12-åringer. Utrolig barnslig og dårlig humor og story. Stemmeskuespillet var også forferdelig cheesy. Angrer kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå