Joachim_F Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Endelig har vi fått mer informasjon om det kommende spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
VidarG_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 gleder meg:) Digger Max payne spillene! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Så lenge historien er bra så driter jeg langt i nyere tids gimmicker. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bare spillet ikke ender opp som splinter cell conviction, har god story og er fortsatt i god gammel MP-stil, så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette spillet kommer ikke til å være i nærheten så bra som de to første spillene. For det første er det ikke samme hovedperson, for det andre er stilen i spillet helt anderledes og for det tredje er det feil location. Nå legger de til multiplayer også, Remedy skulle aldri gitt fra seg Max Payne serien. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Håper det er like optimalisert som de to første. Har aldri opplevd ett spill som flyter så jævlig bra Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Max Payne uten Remedy tviler jeg på blir noen klassiker. Jeg kan heller ikke se for meg den mørke film noire-stemningen i solfylte Sao Paulo... Om det skulle bli bra blir det i alle fall en positiv overraskelse! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette spillet kommer ikke til å være i nærheten så bra som de to første spillene. For det første er det ikke samme hovedperson, for det andre er stilen i spillet helt anderledes og for det tredje er det feil location. Nå legger de til multiplayer også, Remedy skulle aldri gitt fra seg Max Payne serien. Ja du verden! Ingenting som er så objektivt som å dømme et spill man aldri har rørt eller sett. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Cover-greier igjen? Blir vel iallfall ikke den irriterende overgangen fra 1. til 3. person som i flere andre spill. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ja du verden! Ingenting som er så objektivt som å dømme et spill man aldri har rørt eller sett. Har sett nok av screenshots og de har ikke sett noe bedre ut for hver nye batch med screens heller. Max Payne 3 Screenshots Altså det der er ikke Max Payne, Max Payne er ikke skalla eller har skjegg. Selve fjeset ligner ikke engang det heller. Miljøene på screenshotene er heller ikke i stil med de forrige spillene. Musikken vet jeg ikke noe om enda, men atmosfæren og stilen er det som gjør Max Payne serien så bra. De har akkurat fjernet det essensielle, gameplayet kan dog bli bra, men de bruker bare navnet for å selge. Endret 4. april 2011 av NightReaper Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Enig med NightReaper - dette er ikke Max Payne slik jeg husker det. Forholder meg skeptisk, men alt kan jo skje. Per i dag, derimot, så føler jeg at det kan bli "max pain" å spille dette. Endret 4. april 2011 av Hawko Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hadde det ikke vært for at det er Rockstar det er snakk om, så hadde jeg trodd at dette ble tidenes flopp. Høres ikke ut som de skal innføre noe nytt til spillsjangeren. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skeptisk til hele dette opplegget her eg altså. Kjempefott om spillet tar meg på sengen til de grader ihvertfall Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vel vel, det at de skal ha med MP kun for og melke litt hardt sier jo sitt. Max payne er og forblir et SP spill... If it aint broken dont fix it or some shit rigth? Bare å innse det, enda et spill kjørt i grøfta. De går jo så langt ifra hva max payne er at det kan umulig bli bra, kanskje det er morro for den nye generasjonen med konsoll kids for og lable litt men ivertfall ikke for oss old school boys for og svare for alle oss ! Max payne var mystisk, mørkt og med en dose galskap.. Ser ut som et tilfeldig james bond spill ellerno? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Haha! Litt småfrekk der. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om spillet blir bra eller ikke gjenstår å se, men får litt farcry 2 vibber her. Ingen verdens ting som sier Max Payne i bildene som er tilgjengelig sålangt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dette spillet kommer ikke til å være i nærheten så bra som de to første spillene. For det første er det ikke samme hovedperson, for det andre er stilen i spillet helt anderledes og for det tredje er det feil location. Nå legger de til multiplayer også, Remedy skulle aldri gitt fra seg Max Payne serien. Ja du verden! Ingenting som er så objektivt som å dømme et spill man aldri har rørt eller sett. Nå skal jeg ikke felle en dom over spillet, men det er mye som tyder på at det ikke akkurat oser god gammal Payne av denne tittelen. At de vil revitalisere den er én ting, men at de må gjøre den såpass generisk syns jeg er synd. Forstår ønsket om å lage et spill som ikke ligger bak de lignende spillene på markedet i dag, men hvorfor ikke pløye ny mark fremfor å gå gamle stier? Eventuelt gå på noen av de samme stiene de første to spillene i serien gjorde? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen Max Payne 3 bilder jeg antar folk har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå