EigilK_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Glem alt du har lært på kjøreskolen. Les hele saken Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Syns selv at Apocalypse fortjener en sterk 8/10. P.S. Siste linje har en skriveleif. "Dette" skulle vært "Denne" (funksjonen...) Lenke til kommentar
kallekrakyl Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Interessant anmeldelse Likte demoen selv, veldig intens, men kommer ikke til å kjøpe dette. Når kommer foresten anmeldelsen for Shift 2 Unleashed? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Enig med exenpipp, gir spillet en sterk 8/10. Lenge siden jeg har hatt så mye morro med denne type spill. Personlig så synes jeg ikke det er så frustrerende med alt det uforutsigbare, det er nettopp det som gjør at jeg sitter med et bredt glis gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 anmeldelse for Shift 2 har vært.har gamer.no planer om og begynne med video reviews.synes det hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Når kommer foresten anmeldelsen for Shift 2 Unleashed? Den kommer kanskje i løpet av uka. Vår anmelder går i gang med spillet i dag etter noen forsinkelser. har gamer.no planer om og begynne med video reviews.synes det hadde vært mye bedre. Det foreligger ingen planer om videoanmeldelser på Gamer.no. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det noe jeg hater i bilspill er det aggressive motstandere. Motstandere som kun føles er der for å ødelegge for deg, og som ikke prøver å vinne selv. Hopper over dette spillet og gleder meg heller til DiRT 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå