TST Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Gamer.no flytter fra Innlegg.no til Diskusjon.no 14. april. Hvis brukernavnet ditt er opptatt på Diskusjon.no og det har vært inaktivt en stund, kan du nå søke om å overta det. Alt du trenger å gjøre er å poste et innlegg i denne tråden, hvor du forteller hva brukernavnet ditt er på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Brukernavnet mitt på Diskusjon er Trouble. Er det mulig å få endret det til Cloudemyx slik at sammenslåingen går fint? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Brukernavnet mitt på Diskusjon.no er Crichton Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Brukernavnet mitt på diskusjon.no er duppskoen, men lurer på om jeg kan få duppsko siden den ikke har vært aktiv siden 2004. Kan være det er jeg som eier den også men har ikke sjans å huske/resette passordet med en utgått mailadresse. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Brukernavnet mitt på diskusjon.no er Adrianinh0. Brukeren med mitt brukernavn har ikke vært aktiv siden 2006, og må vel dermed regnes som rimelig inaktiv. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Da skal alle de forespørslene som har kommet så langt i denne tråden være fikset opp i. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Takk. Da håper jeg sammenslåingen går smud. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg lurte på om jeg kunne få brukernavnet mitt Fotsopp? På diskusjon har det ikke vært aktivt siden 2005 og han har bare skreve 2 poster. Navnet mitt på diskusjon.no er Fotsoppi Lenke til kommentar
Long Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Brukernavn på Diskusjon.no: MK-Card Vil gjerne ha navnet Long på Diskusjon.no. Det har vært inaktivt siden 2004. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei, jeg har en litt delikat situasjon når det kommer til brukernavn osv. For det første så tviler jeg det er særlig lite vits i å søke om jeg kan få brukernavnet Leaf på diskusjon.no da den brukeren er fortsatt aktiv til en viss grad. Men til saken, den er at jeg har 2 kontoer på Diskusjon.no. Kan vel fortelle historien til de. Min første bruker på diskusjon.no heter Ninja'n, som jeg vel opprettet i 2005 eller noe tror jeg, og som er registrert på den e-mail kontoen som jeg bruker. Tok ikke lange tiden før jeg sluttet å bruke den da ' tegnet gjorde så jeg måtte skrive en hel masse forskjellige tegn som skulle representere " tegnet når jeg skulle logge inn. Dette gjorde til at jeg da lagde en ny bruker under navnet Andum som jeg brukte helt fram til splittelsen for snaue 2 år siden. For å opprette denne brukeren måtte jeg vel og merke lage en ny e-mail som jeg lagde bare pga den nye brukeren. Etter en stund så tenkte jeg å sjekke ut diskusjon.no igjen, da jeg hadde som sagt vært inaktiv der en god stund. Da jeg prøvde og logge inn hadde jeg glemt passordet, så jeg fikk et nytt passord tilsendt til mailen. Men når jeg skulle logge inn på den mailen (som jeg sikkert ikke hadde logget inn på siden jeg oppretta den) så sto det at den ikke eksisterte, så da har den sikkert blitt sletta fordi den ikke har blitt brukt, så da fikk jeg ikke vite passordet til Andum kontoen. Har flere ganger tenkt på å ta kontakt med diskusjon for å få ordna opp i dette, men har aldri helt klart å komme meg rundt. Så, det jeg lurer på om kan bli gjort er som følgende: 1. Slette brukeren Ninja'n 2. Skifte e-mail på brukeren Andum til den jeg har på denne kontoen/e-mailen som står registrert på diskusjon.no brukeren Ninja'n 3. Få lagt over posts og postcount fra denne brukeren til den nye Andum kontoen, samtidig som Andum kontoen beholder postcounten sin. Eventuelt at jeg får tilsendt passord til Andum brukeren så jeg kan skifte e-mail på den og at dere sletter Ninja'n brukeren. Og at dere overfører postcount osv. såklart. Ble sikkert en del tekst det her, er det noe problemer, eller om det finnes en lettere framgangsmåte må dere for all del si ifra. Håper dette kan gå knirkefritt slik at denne overgangen ikke blir så vanskelig som jeg kanskje skal ha det til Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 @Leaf: Kan du sende en e-post til [email protected] hvor du nevner hvilke e-postadresser som er involvert og lenker til innlegget dit her? Så tar vi det heller over e-post. Dette er nå fikset, dere skal og ha fått e-post om det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Vi vil og være behjelpelige med å slå sammen kontoer og endre visnings- og innloggingsnavn etter sammenslåingen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Som TST ba om, søker jeg herved om å få ta over brukeren "Nikolai" på diskusjon.no, altså samme navn som jeg bruker på innlegg.no. Brukeren på diskusjon.no har vært inaktiv siden 2002. Jeg har forresten en bruker på prisguide.no som heter fnwilborn, om dette er en bruker som virker på forumet også(vet ikke hvordan det fungerer?), vil jeg gjerne slå den sammen med mitt nåværende nick, for enkelthets skyld. Endret 13. april 2011 av Nikolai Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg heter Thomas her, og brukeren "thomas" på Diskusjon har 0 innlegg og ble registrert i 2000. Jeg vil gjerne hete Thomas på diskusjon også. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Som TST ba om, søker jeg herved om å få ta over brukeren "Nikolai" på diskusjon.no, altså samme navn som jeg bruker på innlegg.no. Brukeren på diskusjon.no har vært inaktiv siden 2002. Jeg har forresten en bruker på prisguide.no som heter fnwilborn, om dette er en bruker som virker på forumet også(vet ikke hvordan det fungerer?), vil jeg gjerne slå den sammen med mitt nåværende nick, for enkelthets skyld. Oppdaget i dag at mitt spørsmål til gamer-redaksjonen for noen uker siden, under nicket Nikolai, ble sitert i en artikkel som fnwilborn, og nå ser jeg at jeg heter det overalt hvor jeg har postet under det nicket. Så jeg antar jeg ikke kunne få mitt innlegg.no-navn? Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vil ikkje overta, men vil endre det til Grusvegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg