Landis Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hurr, hurr, hurr.. almost got me there. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har bursdag i dag, likevell blir altid lurt av aprilsnar:S Men du har jo valgt et godt nick da Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Aprilsnarr? Jeg som hadde sett frem til Eurogamer.no :-( Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dere kunne jo kjørt en Destructoid og endret stilarket for siden i tillegg til denne artikkelen Haha, fantastisk! Snakk om gjennomføring. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Eg har mentalt forberedt meg på denne datoen siden i går. Skal snart på ettermiddagskift, og med alle de herlige personlighetene der kommer det nok triks of fanteri i lange baner. Men fint forsøk Gamer.no Lenke til kommentar
lul Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kjøpte eurogamer.no gjorde de også ... (Redirect to gamer.no) Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Synes det er synd at det er en aprilspøk, da jeg ville sett frem imot eurogamer.no. Endret 1. april 2011 av Barliman Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Oh, begynte å lure der jeg! Takk det er første april idag Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja det hadde tatt seg ut du gitt. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva med gaymer.no? Copyrighted. Lenke til kommentar
lul Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Synes det er synd at det er en aprilspøk, da jeg ville sett frem imot eurogamer.no. Du kan spøke, du... Ser ikke helt vitsen med en eurogamer som er oversatt til norsk. Man kan da lese engelsk, dansk eller svensk (til nød) om ønskelig. Endret 1. april 2011 av lul Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 kunne da droppet og endret til "aprilspøk" i artikelen? Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Synes det er synd at det er en aprilspøk, da jeg ville sett frem imot eurogamer.no. Du kan spøke, du... Ser ikke helt vitsen med en eurogamer som er oversatt til norsk. Man kan da lese engelsk, dansk eller svensk (til nød) om ønskelig. Du har din mening, jeg har min Så på det som en flott nyhet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så det der med at det kommer et 2D BloodRayne var ikke en aprilspøk? Huffda... :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå