mcgroven Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Vi bytter navn og drakt før sommeren. Les hele saken Oppdatering: Dette var årets aprilspøk på Gamer.no. Vi har all respekt for Eurogamer-nettverket, men det foreligger ingen planer om å bli en del av den familien. At vår redaktør eier domenet Eurogamer.no er tilfeldig. Endret 1. april 2011 av TST Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. Aprilsnarr! I CALLED IT! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Æsj. Trengte dere å endre noe i det hele tatt da? Har svært dårlig inntrykk av merkevaren "Eurogamer". Heh, stygg side de har i .dk også. Foretrekker deres layout! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Eurogamer er en flott side, særlig Digitalfoundry, men Gamer er best på egenhånd. Godt det er 1. april i dag! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Bra forsøk, men litt for åpenbart Jeg er glad for at vi beholder Gamer.no! Endret 1. april 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. april er ikke like artig når man er klar over at det faktisk er 1. april innser jeg nå I fjor gikk jeg jo på ting av og til fordi jeg glemte hvilken dag det var! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fint at du har andre til å minne deg på dagen da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hehe, tok meg ca. 2 sekunder å skjønne denne her. Mange som har kommet før meg også ser jeg. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hahaha! Jeg er selvfølgelig en av de som ikke har oversikt over dagens dato til tider, også inkludert i dag tydeligvis. Var litt spørsmålstegn et par minutter, til jeg tillfeldigvis fikk med meg datoen da jeg nettopp dreiv å surra på mobilen Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg trodde det var Assasin's Creed-karakteren som var aprilsnarr, jeg, helt til jeg så den var skrevet i går. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Problemet var at jeg ble minnet på at det var 1. april i dag før jeg leste saken ... ellers, godt forsøk hehe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fikk meg i hvert fall til å til å bli interessert i en annen side i tillegg! Selv om den er småstygg og litt rotete anlagt. Ikke likte jeg diskusjonsmulighetene heller, Innlegg.no er langt bedre B) Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hadde meg der et lite sekund Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hadde helt glemt datoen jeg. Godt vi har mer tilstedeværende personer på forumet enn meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje dere endelig kunne fått litt vettuge artikler. Kan dere, kan jeg . Lenke til kommentar
Jalmar69 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Itavisen gjorde jo noe av det samme, skulle bli eksklusivt apple, så denna må dere lengre ut på landet med. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Liker både Gamer og Eurogamer så hadde ikke hatt noe imot dette forslaget egentlig, men siden det er 1 April må dere gjøre ett bedre forsøk Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dere kunne jo kjørt en Destructoid og endret stilarket for siden i tillegg til denne artikkelen Lenke til kommentar
latslask Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. april er ikke like artig når man er klar over at det faktisk er 1. april innser jeg nå I fjor gikk jeg jo på ting av og til fordi jeg glemte hvilken dag det var! Jeg har bursdag i dag, likevell blir altid lurt av aprilsnar:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå