mcgroven Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nintendo har bekreftet at rollespillet får en vestlig versjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dessverre er europeere flest lite kjent med Xeno-serien som tidligere kun er kommet ut i Nord-Amerika med unntak av Xenosaga Episode 2, som ikke overraskende solgte dårlig da ingen hadde spilt Episode 1. Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Thank you gaming Gods! :-D Så glad for at de tar sjangsen og lokaliserer denne tittelen til europa! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så dette hos Eurogamer igår mener jeg det var.. Er absolutt interessert i gode Wii spill, så dette må jeg nesten prøve ut Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bra dere fikk dette frem på førstesiden. Årets rpg i Japan i fjor fortjener litt oppmerksomhet slik at det kanskje har en ørliten sjanse til å ikke bombe her i vest. Oppfordrer alle til å skaffe seg dette! Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 OMGOMGOMGOMG!! Har og har spillt/kjøpt Alle xeno spillene siden xenogears back in the day på ps1!! (amerikansk) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har ikke noe voldsomt forhold til Xeno-greier (med mindre man regner WH40k ), men jeg slenger meg gjerne på. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Xenosaga-serien er noe spesiell, men Xenogears burde alle JRPG-entusiaster spille. Det er en av de virkelig store klassikerne innenfor sjangeren og blant JRPG-fans i Nord-Amerika er det å ha spilt Xenogears like selvfølgelig som Final Fantasy VII. Jeg er ikke enig i de som hevder at Xenogears er bedre enn sistnevnte, men her er det altså snakk om et spill av tilnærmet samme kaliber. Solid gameplay, stemningsfull musikk og en av de mest storslagne historiene som er fortalt i et spill. Det er ikke spesielt dyrt på Amazon o.l., det finnes også på amerikanske PSN og er heller ikke vanskelig å laste ned. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tøft gjort av Nintendo å lokalisere dette spillet. Jeg mistenker at de gjør det fordi de viktigste studioene er opptatt med 3DS, men med unntak av Final Fantasy, Pokemon og Dragon Quest er ikke JRPGs særlig populære i Europa og USA. Xenoblade kommer neppe til å toppe salgslistene. Lenke til kommentar
Rhomphaia Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Her lest litt rundt om på nettet om dette spillet. Mange som har importert japanske versjonet av spillet skryter spillet i skyene. Til og med noen som gikk så langt å sa at det var det beste rpget på en nintendo konsoll siden Chrono Trigger. Skal visst ikke ha så mye med Xenogears å gjøre, men det har jo mechas og slikt. Til tider så minner det veldig om xenogears. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skeptisk til hypen. Får selvfølgelig lyst til å håpe, men har mine tvil om at en rollespill-klassiker på nivå med Xenogears eller Chrono Trigger kan bli skapt i dagens klima, der det for det meste går i lettproduserte remakes på de håndholdte konsollene. At dette ikke kommer til en håndholt konsoll men til rollespill-fattige Wii er stort i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå