mcgroven Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Online-avdelingen rammet av kjempekutt, spion-MMO i søppeldunken. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så lenge de ikke tukler med Planetside og eq/eq2 går det greit for min del. Men, The Agency så jo litt ok ut. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 For en drittdag. Kan ikke vite om noen nyheter er seriøse eller ei.. Lenke til kommentar
Jalmar69 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 For en drittdag. Kan ikke vite om noen nyheter er seriøse eller ei.. Enig, det virker jo ikke helt søkt det dem sier, men det er jo 1.april så... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Hvis dere sjekker kildene ble dette annonsert i går. Lenke til kommentar
Jalmar69 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis dere sjekker kildene ble dette annonsert i går. Takker for oppklaringen, en mindre ting å bry seg om i dag, personlig liker jeg denne dagen enda mindre en min egen bursdag,(26. des) Lenke til kommentar
Landis Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje like greit at de legges ned. Nok av MMO søppel der ute allerede som ikke lever lenge. Lenke til kommentar
Digital D Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Typisk Jeg har aldri likt fantasy MMO spill som f.eks World of Warcraft og Age of Conan så dette var kjipt. Ikke ble det noe av APB heller.. Ser ut som vi som ikke liker fantasy får håpe noen andre tar hintet og faktiskt lager et MMO spill som er bittelitt nærmere en "realistisk" setting. Endret 1. april 2011 av Digital D Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så lenge de ikke scrapper Planetside Next så er jeg happy! APB er jo på vei tilbake. closed Beta holder vel på sånn ca nå. Lenke til kommentar
Digital D Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gidder ikke å glede meg til APB igjen. Jeg får se om det går bra eller ei, men jeg holder ikke pusten i spenning Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Helt enig med "Fiberblad". Så lenge de ikke roter med eq og eq2 så kan de gjorde hva de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå