Darthvidar_InnleggNO Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Gleder meg sykt til det kommer, men må si jeg ble litt skuffa etter å lese artikkelen, det jeg digga med Portal 1 var det at du må tenke fort, feks: hopper ned i en portal ser deg rundt - skyter en portal faller ned igjen - skyter enda en osv. men det er min mening Endret 1. april 2011 av Darthvidar Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 vet man noe spesifikt om maskinkrav? Har en gammal maskin som kjørte portal 1 helt greit (uten noe fancy effekter dog), så hvor mye mer krevende er p2? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg droppet å lese artikkelen for å si at det heter klokkertro, ikke klokketro. Skjerpings. Takk. Rettet nå, så da er det trygt å lese den igjen. Lenke til kommentar
lul Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Portal hadde trivielle oppgaver, blir det bare mer av det samme i Portal 2? Uanskvett, så er ikke det videre interessant å kjøpe dyre puslespill når det fins så mange gratis på nettet. Det jeg lurer mer på er når Valve skal gidde å bry seg om de som fulgte dem i HL 2? Greit at de finner på nye spill hele tiden, men da bør man ikke lage spill som episoder og drite i folk med aldri å komme med siste episode av spillet!!! Jeg gidder ikke kjøpe Valve spill før de har sluppet HL 2 Ep 3 eller HL 3. Så får de heller leve av Steam... Lenke til kommentar
Kognit0 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Et spørsmål : Hva går spillet egentlig ut på ? Lest masse om det, og har portal 1. Sluttet å spille spillet fordi de ble (Min mening) utrolig kjedelig i lengden. Portal 1 var aldri ment til å være sitt egen hele spill, men mer som en bonus til Orange Pack(?). Men ettersom Portal 1 fikk så mye oppmerksomhet bestemte Valve seg for å lage en nummer 2 av spillet, som da blir MYE lengre. Og jeg må legge til at Portal 1 har bare 1 god bane, og det er den siste banen. Jeg håper Portal 2 bare blir én stor lvl 19 :-) Endret 1. april 2011 av Kognit0 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg droppet å lese artikkelen for å si at det heter klokkertro, ikke klokketro. Skjerpings. Takk. Rettet nå, så da er det trygt å lese den igjen. Dette har jeg nå benyttet meg av. Jeg likte Portal, og det er jo bra de er sikre på at Portal 2 er gode saker - men de har andre oppfølgere å tenke på. Og da er det ikke Left 4 Dead 3 eller Team Fortress 3 jeg snakker om. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Litt tidlig å begynne maset om Portal 3, er det ikke? Tror ærlig talt det beste er å slutte og vente på Episode 3. Den kommer hvis den kommer, men det kan jo være lov å håpe at den kommer nå som det ikke lenger er noen offisielle Valve-planer på bordet. Lenke til kommentar
galemann Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Zealuu: Du har fritidsproblemer! Portal = Boooring.., Valve få ut fingern og gi oss mere Half-Life istedenfor allverdens annet drit plz.., Lenke til kommentar
spinnaern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Portal 2 blir garantert en suksess, og jeg gleder meg veldig.Men nå er det jammen på tide at vi i det minste får HØRE noe om Half-Life 2: Episode 3.Vi har nå ventet siden 2007, altså fire år. Mellom HL1 og HL2 var det 5 år. Hvordan de kan bruke så lang tid på fortsette historien som bringte dem all suksessen til å begynne med, er for meg et mysterium. Endret 31. mai 2014 av myhken Bruker slettet innlegget Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Zealuu: Du har fritidsproblemer! Portal = Boooring.. Fordi jeg har spilt Portal, da, eller? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det gledes til Portal 2! Off topic: Skjønner ikke hvorfor det skrives klokkeRtro, er det sånn at en klokker er mer presis enn selve klokka? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Klokkeren i en kirke er stereotypt sett nokså dypt religiøs, gjerne mer enn presten (som i gamle dager var like mye en mer eller mindre kynisk embetsmann som en religiøs lederskikkelse). Det er ikke snakk om troen en har på klokkeren, men troen klokkeren har. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Endelig et bra spill i 2011! Lenke til kommentar
stronzo Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Blæh, jeg driter i Portal. Gi meg heller HL3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå