Aasgaard Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Valve har klokkertro på Portal 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Portal 2 blir spennende! kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til det! Lenke til kommentar
Magnus- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Veldig flott, om de nå bare kan få gjort ferdig HL2 episode 3, HL3, eller hva faen det er... Lenke til kommentar
M3L33M45T3R Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Gleder meg som en ravn! Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hoho, dette blir bra, ser frem til et gjensyn med Aperture og humoren. Og nå kan Valve gjøre ferdig Episode 3 sånn omtrent til rett etter at folk flest har rundet Portal2 Lenke til kommentar
HomoPanda Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg tror co-op blir fabulous. Har likt det jeg har sett av videoer hittil, både single player og co-op. Takk for artikkelen, gamer. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Et spørsmål : Hva går spillet egentlig ut på ? Lest masse om det, og har portal 1. Sluttet å spille spillet fordi de ble (Min mening) utrolig kjedelig i lengden. Det eneste eg husker som faktisk var litt ''morsomt''... ikke de helt rette ordet men, å skyte en portal på hver sin side i en gang. Da kunne liksom eg gå ned (eller opp) i en evig trapp. Er det et slags pusle spill ? Eg gjekk og gjekk i mange hvite rom med noen plasma lignende kuler som føk rundt. Alt eg gjor var å skyte en portal i veien til denne kulen også åpnet det seg en ny dør til en heis. Eg forventet et spill litt som half life, eller skytespill. Men Portal vridde hjernen litt, ihvertfall med tanke på førsteinntrykk. Spesielt når du har forventninger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Repeterer meg selv ad nasuem føler jeg, men herre gud jeg ser så forbanna mye frem til dette. Nå skal jeg ikke ukritisk svelge Gabe Newell sine påstander rått, men alt Valve tar i er meget polert, fra lyddesign til stemmeskuespill til grafikk - så jeg føler vel at det er forholdsvis trygt å stole på mannen. Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har klokketro også! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Go Gabe! He is the man, eller noe ^_^ Nå er det ikke lenge igjen heller, yay! Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tyto: Kort fortalt har Portal mer til felles med http://en.wikipedia.org/wiki/Mechanical_puzzle enn med Half-Life / andre skytespill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sluttet å spille spillet fordi de ble (Min mening) utrolig kjedelig i lengden. Hvilken lengde? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Den perfekte. Portal slutter når du vil ha bare mer, den perfekte tid å gi seg på - på høyden. Ikke noe dødtid, ikke noe repetisjoner av ting du har gjort hundre ganger, ikke noe dørgende kjedelige stunder uten innhold - bare en tur igjennom det ene testkammeret etter det andre. Lengden i Portal 2 er noe som bekymrer meg, samtidig er det jo delt i to og med betraktelig fler elementer så en økt lengde er naturlig i så måte. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jes synes det var helt greit at Portal var kort. Hvert testkammer var bra og hadde forskjellige kombinasjoner av oppgaver slik at det ikke ble ensformig. Med flere testkamre, kunne det potensielt bli ensformig og kjedelig. Jeg gleder meg iallefall til Portal 2 og spent på co-op. Endret 31. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er det noen jeg stoler blindt på så er det faktisk Gabe ! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jammen glad jeg har kjøpt det over Steam, med tanke på at releasedatoen er på en helligdag...På den annen side er det pokkers irriterende at nord-amerikanerne får det et par dager før, så lenge det er snakk om digital versjon. Det er bare så utrolig bakstreversk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg droppet å lese artikkelen for å si at det heter klokkertro, ikke klokketro. Skjerpings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå