Joachim_F Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Bitmap Brothers-klassikeren får nyversjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Aww, dette var jo veldig moro Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg blir ikke sur om de gir ut en versjon av Z:Steel soldiers heller. Flere burde få oppleve det spillet og Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hmm... lurer på om jeg kan få min original Z til å spill i win7 Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hmm... lurer på om jeg kan få min original Z til å spill i win7 Jeg fikk det nå til på Vista ved å bruke DosBox. Burde gå greit på win7 også da, Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Sweet! Dette er jo et av de kuleste RTS-spillene noen sinne. Hmm... lurer på om jeg kan få min original Z til å spill i win7 Du burde sjekke ut Zod-engine. Det er en kis som har laga en remake av Z for å støtte nye systemer, OG den her multiplayer-støtte! Oppløsningen kan også stilles på, slik at man kan se store deler av kartet på skjermen samtidig. Endret 31. mars 2011 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sweet! Dette er jo et av de kuleste RTS-spillene noen sinne. Hmm... lurer på om jeg kan få min original Z til å spill i win7 Du burde sjekke ut Zod-engine. Det er en kis som har laga en remake av Z for å støtte nye systemer, OG den her multiplayer-støtte! Oppløsningen kan også stilles på, slik at man kan se store deler av kartet på skjermen samtidig. Takker så meget for dette Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 ah minnene og frustrasjonen når tanksen du har brukt lenge på og bbygge blir snipa ut og stjåle av ein grunt...good old days;D Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Awesome! Dette har alltid vært mitt nummer 1 favoritt-spill og som fikk meg hekta på strategispill generelt way back in the days. Endelig skal jeg få spilt igjen, Zod-engine er greit nok, like vanskelig nå som da jeg var 9 om ikke annet, men dette er jo superbe nyheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå