Gå til innhold

Teaser: Battlefield 3 #4 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QTE'er til tross - dette ser utrolig rått ut. Nå stiller jeg meg (klok av skade) skeptisk til den store underholdningsverdien i enspillerkampanjen, men grafikken og lydbildet er overlegen det meste av hva som er på markedet i dag. DICE har lenge vist at våpen er noe de kan, dette her bare viser deres kvaliteter til det fulle. Frister faktisk å plukke opp dette om enspillerdelen får gode nok karakterer.

Lenke til kommentar

Dette ser bare utrolig kult ut. Som den vise mannen over meg, så er jeg også til forsiktig med å ta av meg buksa i vill feiring over SP-delen før jeg har hørt noen kritiske røster gi sin dom. Og MW2-anmeldere som ga toppkarakterer er ikke lengre troverdige kilder, dessverre.

 

Men, det ser veldig lovende ut så langt.

Lenke til kommentar

synes dette er den dårligste av de 3 klippene som har blitt vist til nå, selvom dårligste er veldig feil ord å bruke siden jeg får frysninger nedover ryggen av å se på.. jeg mener du her ser for første gang at spillet ikke har sååååå sinnsykt mye bedre grafikk enn andre spill ( tenker på når han skal desarmere bomben og en fiende dukker opp bak han ) men for all del dette ser mer lovende ut enn noe annet spill som kommer i år for min del

Lenke til kommentar

Ikke glem at dette er gameplay basert på pre-alpha versjonen. Selvfølgelig betyr ikke det at grafikken komme til å bli endret drastisk frem mot release, men det kan jo skje at det blir noen store forandringer som vi ikke vet om en gang.

 

Battlefield Bad Company 1 alpha-stuff:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Og med tanke på at spillet skal passe like godt på konsoll som på pc, selv om pc er hovedplattformen, er det heller ingen bombe at grafikken ikke er "crysis 3".

Lenke til kommentar

Det morsomme med sånne videoer er at det ikke representerer spillet i det hele tatt for de fleste av oss. Er det i det hele tatt noen slike online-spill som har hatt morsom single-player? Da gjenstår multiplayer, men for meg er det som regel start, skutt, start, skutt, start, skutt, start, overleve noen sekunder, skutt. Jippi... :rolleyes:

Lenke til kommentar

Syntes dette ser fantastisk ut, nå er det ikke akkurat singleplayer delen jeg venter mest på siden den aldri har betydd noe særlig for meg i Battlefield serien.

 

Battlefield Bad company 1 og 2 var egentlig ikke "ekte" Battlefield spill, men heller DICE sitt forsøk på å stjele spillere fra COD. Ikke at BFBC spillene var dårlige, langt ifra, men Battlefield er lissom ikke det samme uten jagerfly og prone.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Ikke glem at dette er gameplay basert på pre-alpha versjonen. Selvfølgelig betyr ikke det at grafikken komme til å bli endret drastisk frem mot release, men det kan jo skje at det blir noen store forandringer som vi ikke vet om en gang.

 

Battlefield Bad Company 1 alpha-stuff:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Og med tanke på at spillet skal passe like godt på konsoll som på pc, selv om pc er hovedplattformen, er det heller ingen bombe at grafikken ikke er "crysis 3".

Kommer crysis 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...