fiskfisk Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Bli med på tur tilbake til Gruppe B. Se filmen nå Lenke til kommentar
oophus Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Stilig teaser. Så ut som om fysikken var "up to date" også nå når man fikk sett litt slow motion action av det. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Dette blir nok et kjøp fra min side. Trenger et bilspill etter NFS: Hot Pursuit. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dette kommer til å bli awesome Husker at jeg så på rallycross da jeg var liten, og mange av bilene i denne traileren lignet veldig på bilene jeg så på tv. Digget DiRT 2, så DiRT 3 står på innkjøpslista. Codemasters kan bilkjøring Lenke til kommentar
oophus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan ikke si jeg syntes Dirt 2 var så bra. Bremse lengde på 5 meter når man hadde 200km/t stemmer liksom ikke helt. Lenke til kommentar
sl33per Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg kommer til og kjøpe det kun for audi quattro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå