Odesseiron Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Japanernes neste hjemmekonsoll byr neppe på den hete teknologien. Les hele saken Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Vil ha ny Nintendo hjemmekonsoll! Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 NOOOOOOOOOO.. ikke virtual boy! ! ! ! (Gamle minner om hva jeg kastet bort pengene mine på *Traumer* Mye penger *Traumer*.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er en lykkelig eier av 3DS og digger 3D uten briller, jeg kunne aldri ha tenkt meg å spille med briller over lengre tid. Det blir for mye rot for meg. Ikke ser jeg helt hva 3D skal tilføre til spill utenom å få noen til å se bedre ut. Selv om jeg har 3DSen i 3D-modus stort sett hele tiden har jeg null interesse av 3D på PS3, PC eller Wii. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Latterlig med det retoriske spørsmålet under Virtual Boy-bildet "er dette brilleløs 3D Nintendo?". Nei, selvsagt er det ikke det, men så snakker jo også Nintendo her om hva de har tenkt å gjøre i fremtiden. At de lærer av sine femten år gamle feil er jo en positiv ting, ikke noe det er nødvendig å harsellere med. Synd da at ikke også konkurrentene til Nintendo har lært av disse feilene. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Det var et humoristisk paradoks mer enn noe, ettersom Virtual Boy var formet som briller men inneholdt en skjerm. Senk skuldrene Endret 31. mars 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
Landis Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er helt enig med Nintendo her. Ser forøvrig ikke all 'hypen' med 3D til dags. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg er skuffet. Synes det ville vært logisk å følge opp 3DS med en 3D konsoll. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvorfor det? Da de lagde Wii sa de rett ut at de ikke fokuserte på grafikk, men heller ville ha en konsoll som alle kunne like. Hvorfor skulle de gjøre det stikk motsatte med Wii 2? Jeg vil heller ha en Wii med litt bedre grafikk, harddisk, bedre internett, bedre Wiimote og så videre. Pluss en og annen revolusjon, sånn som de er vant med. 3D på Wii er bare tull. Vi har xbox360 og PS3 til det. De er sterke nok til det og har bra nok grafikk til at det er vits. Hvem vil ha Wii Sports 3D? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du skjønner vel at Wii har en haug andre spill enn PS360? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er enig med Nintendo. Så lenge teknologien ikke er brilleløs er det liten vits i å satse på 3D. Jeg håper for øvrig at det ikke er lenge til Nintendos neste hjemmekonsoll blir lansert. Jeg vil spille Zelda med 360/PS3-grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå