Ivan Drago Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 det er ikke ps/2 uttak til eksternt tastatur/mus. Det var dumt, jeg tenkte å bruke nettopp dette når jeg var hjemme (og separat skjerm) Må vel skaffe meg USB mus og tastatur da... Er vel 3 USB porter på maskina. Men finnes det løsninger dersom jeg får for få USB porter ? Finnes det muligheter for å koble flere USB enheter på 1 port på PCen ? (har faktisk aldri brukt USB enheter på egen PC før !) Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Men finnes det løsninger dersom jeg får for få USB porter ? Finnes det muligheter for å koble flere USB enheter på 1 port på PCen ? Da er det bare å kjøpe en USB-Hub. Man kan ha nesten grenseløst mange usb-enheter tilkoblet pc-en. Mener å huske at det er en begrensning på 250 eller noe sånt, men det vil vel neppe bli aktuelt. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 HeiJeg lurer på to ting: 1 er det sxga skjerm 2 Skjønte ikke helt dette med tastaturet. Er det slik at de har brent inn non bokstaver inn i tastaturet? Takke den som svarer meg.... Jeg har bestilt selv...... 1: Ja, 15.1"SXGA (1400*1050) 2: Tynn plastfilm med laserbrente bokstaver. Har også bestilt! Lenke til kommentar
allanmc Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Nu mp der efter hånden være flere der har fået denne whitebox cl50... Kunne man få nogle fordele/ulemper? Jeg er meget utryk, forgrunden til at de ikke reklamere for den.... Hvorfor gør de ikke det??? Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...8dbecd3db485061 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå