mcgroven Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Ok, sier det en siste gang. Debatten om Crysis 2 og spillets kvaliteter tas andre steder. OK? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Was? Ingen ord om de to største spillene i April, Black Mirror 3 og The Next BIG Thing? Edit: For ikke å glemme første episode av Jurassic Park Pek-og-klikk spill er desverre ikke så populært, men det hadde ikke skadet å nevne dem i artikkelen. Jeg skal ha meg begge to, samt Portal. Utenom de tre er det ikke så mye som frister meg i april. Egentlig greit da mai blir en helt vanvittig måned, med spill som inFamous 2, L.A. Noire, The Witcher 2, F.E.A.R 3, DiRT 3, Lego Pirates of the Caribbean og muligens Brink. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Har ryddet opp i Crysis 2-debatten på denne siden av tråden, etter et par advarsler. Ytterligere prat om hvorvidt Crysis 2 er ditt eller datt kan tas i andre tråder. Fremtidige usaklige innlegg her slettes. Evt spørsmål tas på PM. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 "en utvikler som tar rollespill på alvor"? Hadde det enda vært Age of Decadence folka. Dette intervjuet er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Darkspore har åpen beta på steam, for de som ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Blir nok en relativt billig måned for meg. Det er kun Mortal Kombat som interesserer meg. Darkspore virket interessant helt til jeg så det er på Steam. Personlig syntes jeg Steam er suverent på førsteplass over makkverk som gjør så godt det kan med å ødelegge all moroa med spilling. Jeg har ikke hatt én eneste positiv opplevelse med det mølet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Portal 2 blir usedvanlig moro å sette seg ned med, jeg gleder meg så mye at jeg nesten sover dårlig om natta. Det eneste aberet er at jeg venter på lanseringen av en samlerversjon før jeg forhåndsbestiller, men den ser ut til å la vente på seg - irriterende, for Australia har jo fått en. Godt er det at Portal 2 vil innfri, for sett bort i fra Mortal Kombat som kjøpes i all hovedsak for den amerikanske samlerversjonen er det ingen spill som frister. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan det være Chair Entertaniment fra Salt Lake City? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 greit å spare litt innimellom Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Spesielt siden 3DSen nettopp kom. Mye snacks å glede seg til der. Lenke til kommentar
crippen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Gleder meg usedvanlig mye til Mortak Kombat, det ser utrolig bra ut, har til og med en arcade stick til denne seansen. Selvsagt portal 2 og blir en fryd Lenke til kommentar
Jeop Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Gleder meg til Darkspore, har spilt litt Beta og det var rett og slett bare awesome Lenke til kommentar
Landis Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kjøpte ingen spill i Mars, var rett og slett ingen titler som fristet. Eneste spillene jeg kommer til å skaffe meg I år er Portal 2 og Battlefield: 3. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Spørmsål om Red River: Byen ''Tajikistan'' er et fantasi navn, ikke ment å være noe som Pakistan eller noe annet lignende ? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tajikistan er et ekte land. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er høsten som er "spillsesongen", da kommer, i mine øyne, de beste spillene ut, og det er vær som gir deg en god unnskyldning til å sitte inne. Crysis 2 er et greit spill, men enspillerdelen var altfor kort. Jeg runnet den på supersoldier og fikk alle SP-achiementsene på xbox på ca 7 timer. Multiplayeren er ikke av den typen jeg liker, men den er ikke dårlig... Det spillet jeg likte best av de sluppet ut i år må nok være Homefront. Ikke det beste spillet, men det har en MP som faktisk er gøy å spille. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) 2010 var generelt skuffende, ser ut som 2011 blir enda verre . OG ARTIKKELFORFATTER GLEMTE DET ULTIMATE SPILLET! Dino d-day! Endret 31. mars 2011 av chokke Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ingenting av interesse. Kanskje dette endrer seg når anmeldelsene kommer, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå