Gå til innhold

Disse spillene kommer i april

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Was? Ingen ord om de to største spillene i April, Black Mirror 3 og The Next BIG Thing? :whistle:

Edit: For ikke å glemme første episode av Jurassic Park

Pek-og-klikk spill er desverre ikke så populært, men det hadde ikke skadet å nevne dem i artikkelen. Jeg skal ha meg begge to, samt Portal. Utenom de tre er det ikke så mye som frister meg i april. Egentlig greit da mai blir en helt vanvittig måned, med spill som inFamous 2, L.A. Noire, The Witcher 2, F.E.A.R 3, DiRT 3, Lego Pirates of the Caribbean og muligens Brink.

Lenke til kommentar

Blir nok en relativt billig måned for meg. Det er kun Mortal Kombat som interesserer meg. Darkspore virket interessant helt til jeg så det er på Steam. Personlig syntes jeg Steam er suverent på førsteplass over makkverk som gjør så godt det kan med å ødelegge all moroa med spilling. Jeg har ikke hatt én eneste positiv opplevelse med det mølet.

Lenke til kommentar

Portal 2 blir usedvanlig moro å sette seg ned med, jeg gleder meg så mye at jeg nesten sover dårlig om natta. Det eneste aberet er at jeg venter på lanseringen av en samlerversjon før jeg forhåndsbestiller, men den ser ut til å la vente på seg - irriterende, for Australia har jo fått en.

Godt er det at Portal 2 vil innfri, for sett bort i fra Mortal Kombat som kjøpes i all hovedsak for den amerikanske samlerversjonen er det ingen spill som frister.

Lenke til kommentar

Det er høsten som er "spillsesongen", da kommer, i mine øyne, de beste spillene ut, og det er vær som gir deg en god unnskyldning til å sitte inne. :p

Crysis 2 er et greit spill, men enspillerdelen var altfor kort. Jeg runnet den på supersoldier og fikk alle SP-achiementsene på xbox på ca 7 timer. Multiplayeren er ikke av den typen jeg liker, men den er ikke dårlig...

Det spillet jeg likte best av de sluppet ut i år må nok være Homefront. Ikke det beste spillet, men det har en MP som faktisk er gøy å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...