mcgroven Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ubisoft serverer oss en ganske hyggelig actionoverraskelse på 3DS. Les hele saken Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med at jeg valgte dette som andre spill i tillegg til Pilotwings når jeg kjøpte min DS. Liker det veldig godt så langt, gjennomtenkte klasser og god spillteknisk løsning gjør dette spillet veldig underholdende. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Minner sykt om incubation. Skal kjøpes når feriepengene tikker inn =) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 turbasert actionspill Er det dette som ellers kalles strategispill? Spillet ser bra ut det, blir nok til at jeg kjøper dette etter hvert. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Gikk på en shoppingsmell. Tenkte jeg måtte ha noe å finne på hos foreldrene mine i påskeferien... Er ikke lett å motstå fristelser når kredittkortet brenner i lommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå