mcgroven Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ubisoft fronter Rayman for alle penga, også på Nintendo 3DS. Les hele saken Lenke til kommentar
ZaLaN Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har spillet. Det er et veldig bra platform spill og om du aldri har spilt det synes jeg det er verdt å kjøpe det. Merker at 3D effekten skaper en større troverdighet og innlevelse til verdenen. Det er gøy men har en del lyd-bugs og noen framerate drops, absolutt mulig å nyte dog. Anbefales om man ønsker seg et plattformspill til 3DS ! Lenke til kommentar
Tage_InnleggNO Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Syntes det er håpløst dårlig av Ubisoft og nok en gang melke Rayman 2: The Great Escape. Det var jo lanseringsspill på førstegenerasjons Nintendo DS jo. På høy tid at de lager en ordentlig ny klassisk Rayman platformoppfølger. Så mye skylder de denne tittelen syntes jeg. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 De gode spillene lar vente på seg, og forsterker grunnen til å vente med å kjøpe 3DS. Forhåpentligvis har prisen på konsollen gått noe ned innen vi ser Link og Marios inntog. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 "Hastverksarbeid fra Ubisoft", den har jeg hørt før. Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 "Rayman er en akrobat, og det hjelper godt på at han kan sveve takket være sine store ører." NÆHH!!, Skribenten lever dessverre på en løgn. Rayman svever ikke med ørene, men med håret. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 He, søren. Der falt livet mitt i grus. Observant av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå