Odesseiron Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Dungeon Keeper og andre klassiske serier kan få oppfølgere. Les hele saken Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Les: vi innrømmer det; vi har ikke noen originale ideer lenger. Ikke at det plager meg noe særlig; jeg ville elsket en nyversjon (eller oppfølger) av road rash. =) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Greit nok, det er uansett ikke riktig at et så godt konsept som Dungeon Keeper bare skal brukes i to spill, og jeg har ikke spesielt tro på at det vil komme noen nye, tilsvarende gode ideer fra den kanten, så EA kan bare kjøre på med oppfølgere til klassikerne etter min mening. Lenke til kommentar
Barakosh Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg venter nå enda på en oppfølger til Startopia. Noen som vet hvem som eier rettighetene til det? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg venter nå enda på en oppfølger til Startopia. Noen som vet hvem som eier rettighetene til det? Square Enix, meg bekjent. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Etter skuffelsen Dungeons så er dette en veldig glad overaskelse Dungeon Keeper 1 og 2 er klassikere i min bok Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Et nytt Dungeon Keeperspill hadde vært ikke feil i mine øyne. Edit: Glemte et "ikke" Endret 28. mars 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gi meg en remake av Road Rash på XBL/PSN, og Dungeon Keeper 3 til PC, så skal jeg være en happy camper. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 spill eg ville likt og see oppfølger itl dungeon keeper the guild Populous: The Beginning startopia litt skuffa at det er EA som har dei men om dei lager ein dårlig etterfølger så gjør bare den orginale ein sterkere følelse at den er bedre;) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Les: vi innrømmer det; vi har ikke noen originale ideer lenger. Ikke at det plager meg noe særlig; jeg ville elsket en nyversjon (eller oppfølger) av road rash. =) Det handler ikke om nye idéer, men å gi oss oppfølgere til spill vi elsket. Men når det er sagt betyr det ikke at det bare blir det samme om igjen med bedre grafikk. De kan jo videreutvikle de gamle konseptene. I Dungeon Keeper 3 kan vi for eksempel ha langt flere typer rom og minions, ha flere ting å gjøre i hvert rom og så videre. Og hva om man kunne lage en dungeon, og så skifte side og spille som helt og prøve å finne en skatt der nede eller banke en boss? Da kunne vi jo ha lastet opp alle dungeons'ene våre og latt andre spillere prøve seg. Da ville vi hatt et bedre Dungeon Keeper for de som vil ha det og en slags dungeon crawler for de som vil ha det. Men så lenge de ikke kaller det Dungeon K3per er jeg fornøyd. (Thi4f, anyone?) Men aller mest vil jeg ha et nytt Syndicate, i samme stil som det første med bedre grafikk. Syndicate Wars hadde mistet for mye av sjarmen og var for rotete, så det ble aldri helt det samme. Et nytt Syndicate 1 med en større by, bedre grafikk, nye våpen osv hadde vært tøft. Endret 28. mars 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Spilte mye Road Rash på Playstation. Kongespill. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Et nytt Dungeon Keeper (eller helst bare en remake av 1'ern eller 2'ern) hadde vært heeelt rått. Magic Carpet fikk jeg aldri helt sansen for dessverre.. Populous spilte jeg litt på Amiga, men ble ikke stor fan. Kult uansett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Mer Dungeon Keeper? Ja takk! Elsket nummer 2. Tar gjerne en oppusset versjon av det om ikke annet. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Et nytt Dungeon Keeperspill hadde vært feil i mine øyne. Hvorfor det ?? Prøvde selv her om dagen å installere Dungeon Keeper 2 for første gang. Det er tilnærmet umulig, selv med microsofts eget kompatibilitetsprogram blir det mange problemer. Jeg tar gjerne en (god) oppfølger istedet og gir beng i om dine sentimentale minner får seg en støkk =P Endret 28. mars 2011 av Big aim Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 yay! til Dungeon keeper og syndicate spill. ^^ Håper også på remake av Final fantasy VII (...noe jeg tror faktisk vil skje, ettersom SquareEnix faktisk gradvis lager remaker av alle gamle FF spill, (tror de har kommet til FFIV remake)) Samt enig med at en oppfølger til The guild hadde vært nice. (ikke en teit expansion pakke som bare gir deg nytt kart <_< ) oh! og flere zoo tycoon eller theme park spill! Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg må innrømme at jeg ikke har imot en remake heller, spiller gjennom xbox arcade remaken av Beyond Good and Evil(HD) nå, det er awesome... har også spilt remakene av Monkey Island 1 og 2, jeg koste meg med disse!! En remake av Dungeon Keeper hadde vært "løp og kjøp" for meg.. Endret 28. mars 2011 av L00nie Lenke til kommentar
NikkoP Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELLVETTES FU#%INGS WIN. FÅ FREM DK3! (dungeon Keeper!!) Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) THE TIME HAS COMETH! http://www.youtube.com/watch?v=ZUCH7ROefDg Takk og lov hvis dette stemmer! Dungeon Keeper serien eier! Håper de beholder stilen med videoklippene og ikke minst musikken. spill eg ville likt og see oppfølger til Populous: The Beginning Det mener jeg Peter Molyneux sa han skulle sette igang med snart, rett meg hvis jeg husker feil. Endret 28. mars 2011 av NightReaper Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Håper også på remake av Final fantasy VII (...noe jeg tror faktisk vil skje, ettersom SquareEnix faktisk gradvis lager remaker av alle gamle FF spill, (tror de har kommet til FFIV remake)) Et lite spørsmål til FF-fans. Hva er det som gjør nr 7 så utrolig populær? Det var det første jeg spilte, og siden har jeg spilt de fleste. Nr 7 er bra, men jeg ser ikke helt hva som gjør at det er så utrolig mye mer populært enn alle de andre? Stort sett har de vært svært bra alle sammen, inkludert X-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå