Joachim_F Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Amanita har tre prosjekter underveis, inkludert Samorost 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Griske Microsoft. Om de ikke får Machinarium eksklusivt gidder de ikke. Glad Amanita Design ikke gikk med på noe sånt. Botanicula ser forøvrig bra ut. Må følge med på det. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ugh.. Jeg drømmer om en verden hvor Microsoft ikke har noen innflytelse på PC-spillbransjen; da med aktører uten alt for mye økonomisk interesse i bransjens vekst, i teten for platformutviklingen. Det ser nemlig ut som MS gir en aldri så liten faen i hele greia så lenge de har Xbox-merkevaren sin. Jeg ser virkelig fram til nye Amanita-titler via Steam eller hva enn det skal være. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Griske Microsoft. Om de ikke får Machinarium eksklusivt gidder de ikke. Glad Amanita Design ikke gikk med på noe sånt. Det er ingen som stopper dem fra å gi ut spillet til både psn og xbla. De trenger bare å finne en annen utgiver for xbla-versjonen. Det sier seg selv at MS ikke ønsker å gi ut et spill uten å få noe igjen for det. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg forstår at de ønsker å få noe igjen for det, men de taper vel ingenting på å gi det ut på XBLA? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg forstår at de ønsker å få noe igjen for det, men de taper vel ingenting på å gi det ut på XBLA? De hadde nok tapt på det. Det hadde gjort det vanskeligere for MS å sikre seg eksklusive spill til XBLA. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fordi de viser at de kan utgi spill uten eksklusivitetsavtale? I så fall skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå